11 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb zelf de puckababy 4-seizoenen slaapzak maar ik vind die niet zo fijn als de slaapzakken van Jolein of Lodger. Vooral die van Lodger vind ik fijn.

15 dagen geleden

Ik heb de puckababy newborn slaapzak en i love it! Heb er ook 1 van jollein maar gebruik eigenlijk alleen de puckababy. Ze slaapt er top in! Heb nu wel de normale en de 4 seizoenen ligt klaar voor na 6 maanden馃コ ze hebben elke zoveel weken 20% korting dus dat scheelt een hoop

15 dagen geleden

Ik ben ook aan het twijfelen. Omwille van de goede verhalen van puckababy en omdat hij nu in puckababy slaapt dacht ik deze te kopen. Maar aangezien Lodger makkelijker is met overgaan in de maxicosi leek me dit juist ideaal!

14 dagen geleden

Mijn meisje ligt nu nog in de love to dream, maar ga straks over naar de puckababy 4 seizoenen slaapzak vanaf 6 maanden, heb die van haar broer ook nog in de kast liggen, hij heeft er tot 2,5/3 jaar heerlijk in geslapen! Hij is wat duurder in aanschaf, maar gaat makkelijk 2,5 jaar mee!

14 dagen geleden

Wij hebben ook de puckababy 4 seizoenen aangeschaft. Ze hebben idd best vaak kortingsacties, zijn ze net wat vriendelijker in prijs 馃槉

14 dagen geleden

Ik heb tweedehands een merino slaapzak van Superlove kunnen kopen en vind deze echt top! Kan voor elk seizoen en gaat mee tot ze twee jaar zijn. Nieuw zijn ze echt niet goedkoop, maar ik heb er nu toch een tweede besteld zodat eentje mee kan naar de cr猫che, ik ben echt fan. En hopelijk zijn geld waard als we tot 2j geen andere slaapzakken meer moeten kopen 馃構

14 dagen geleden

Ik heb de 4-seizoenen van puckababy aangeschaft in de hoop dat we dan met 2 slaapzakken voor 2/2,5 jaar klaar zijn馃槉 Mijn zussen waren er beide erg over te spreken dus ik ben op zoek gegaan naar tweedehands slaapzakken in goede staat. Op Vinted goed geslaagd en nu 2 hele mooie (als nieuwe) slaapzakken voor een fractie van de nieuwprijs.

13 dagen geleden

Bij mijn zoontje altijd de puckababy gebruikt, ideaal. Deze gaan we straks bij mijn dochter ook weer gebruiken. Je kan ze ook relatief goedkoop op vinted kopen. Wij hebben er 5, allemaal haast nieuw gekocht op vinted. Ik vind het ideaal om er meerdere te hebben bij plas/poep/spuug ongelukken.

13 dagen geleden

Puckababy!!! Ideale slaapzakken

13 dagen geleden

Reactie op Baby0124

Ik heb tweedehands een merino slaapzak van Superlove kunnen kopen en vind d ...
Hmm ook maar eens even googelen dan haha !

13 dagen geleden

Reactie op clairep1989

Ik ben ook aan het twijfelen. Omwille van de goede verhalen van puckababy ...
Ooh ik dacht dat dat met die puckababy ook kon 馃