24 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kitty94
Wij hebben er net een gehuurd en zo veel positieve reacties al van anderen ...
Dankjewel voor t delen! We willen er wel graag eentje kopen (ivm meerdere reizen etc.) maar we zien door de bomen t bos niet meer 🥹😊 dankjewel voor de tip, ziet er erg goed uit!
5 maanden geleden
Wij hebben ongeveer 3 jaar geleden een Hamilton buggy gekocht en daar zijn we vorig jaar mee op vakantie gegaan naar Spanje. Omdat die compact is mocht die mee als Handbagage in het vliegtuig. Die versie wat wij hebben is niet meer te verkrijgen maar een vergelijkbare/nieuwere versie is deze;
https://www.bol.com/nl/nl/p/hamilton-by-yoop-s1-plus-buggy-nieuw-en-hoger-2023-model-premium-budget-stroller-met-magicfold-technologie-zwart-antraciet-lichte-verstelbare-en-wendbare-kinderwagen-met-vele-gemakken/9200000114830423/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-158379844457-S-2294300781784-9200000114830423&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3ZayBhDRARIsAPWzx8p0ZMuZOxi4xzslszpiax0-dSCcE0MOagu70Sk21X-cZAj430UtoGAaAlkxEALw_wcB
2 knopjes tegelijk indrukken en hij vouwt zichzelf op en het uitklappen is ook heel simpel. Door de kleine wielen iets meer moeite om de stoep ed op te gaan maar. Prijs vind ik ook meevallen. En een groot voordeel, toen wij die vorig jaar mee hadden op vakantie zaten onze beide kinderen in 1 buggy 😅 in ligstand gezet en grote broer achterin en de middelste zat vooraan.
5 maanden geleden
Wij hebben ook een hamilton buggy zoals hieronder gedeeld. Heel tevreden van! Vouwt inderdaad op met 2 knopjes in te drukken en is heel compact 😊 de ligstand is ook vrij plat dus kan zeker vanaf 5 maanden wel gebruikt worden. Je kan er ook wel een reiswieg op klikken (wij hebben die bij onze aankoop er gratis bij gekregen) maar dat lijkt me beetje zonde om dat er bij te kopen voor 1 vakantie.
Succes met kiezen!
5 maanden geleden
Wij zijn bij Babypark geweest om buggy's te testen. We wilde niet meer dan €300 uitgeven en zijn uitgekomen bij de Qute ultra buggy. Hij voelt heel stevig, grote zonnekap, rugleuning kan plat en is makkelijk in te klappen.
https://www.babypark.nl/qute-q-ultra-buggy.html?color=589&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3ZayBhDRARIsAPWzx8owXwhmr0YUeL9tvQ_NF1u0N_EqhQRnkQTb_n6TjtWdj30-H9KhPtYaApYCEALw_wcB
5 maanden geleden
Misschien een hele domme vraag, maar al die buggy’s zijn pas vanaf 6 maanden (omdat je baby al moet kunnen zitten neem ik even aan)
Onze zoon zal net 5 maanden zijn op het moment dat we op vakantie gaan en zal naar verwachting nog niet zitten. We dachten om de hele kinderwagen mee te nemen maar ik vind dat zo’n gesjouw. Neem je dan een buggy die je constant in de ligstand zet?
5 maanden geleden
Reactie op Barbara787
Misschien een hele domme vraag, maar al die buggy’s zijn pas vanaf 6 maande ...
Als wij op vakantie gaat is onze zoon 5,5 maand. De buggy zal inderdaad grotendeels op ligstand staan en af en toe half zit, een beetje dezelfde houding als de wipstoel.
5 maanden geleden
Gewoon Joolz day kinderwagen in een transport tas. Mag mee tot Aan 't vliegtuig en dan net voor 't instappen stop je hem in doet tas en laat je hem achter bij het boarden. Gaat altijd top en heerlijk dat hij lekker de hele vakantie in de ligbak kan liggen. Beter voor z'n rug ook dan een buggy
5 maanden geleden
Wij hebben Novi Plus aangeschaft en zijn nu met onze kleine in Mallorca. Het is voor ons een buggy voor erbij hebben al Joolz Geo 3 als normale wagen / buggy straks. Novi is een top ding en ik denk beetje namaak van Joolz Aer maar dan budget. Uiterlijk en kwaliteit iets minder dan Joolz Aer+ maar als je het mij vraagt is het de +300 in prijs niet waard. Novi is een top ding en werkt super, licht , vouwt makkelijk in en uit, rijdt soepel en baby kan plat.
5 maanden geleden
Wij hebben voor de oudste de Dubatti smart gekocht. Voordeel hiervan is dat deze ingeklapt mee de cabine van het vliegtuig in mag! Nadeel is dat de buggy niet helemaal in de platte ligstand kan. Overall wel heel blij mee! De eerste vliegvakantie met de oudste onze kinderwagen meegenomen en bij de gate afgegeven en die is helemaal gehavend teruggekomen. Nu dus het liefste een buggy die we zelf aan boord mee kunnen nemen.
5 maanden geleden
Wij hebben de easywalker miley 2. Kregen deze als tip, gaan hem over 2 weken gebruiken. Maar hij is heel compact dus dat vinden wij al fijn