Sinds mijn dochter in sprongetje 10 zit, heeft ze het mentaal volgens mij erg zwaar. Zonet was ze zo overstuur, ze begon ineens keihard mama te roepen en echt te schreeuwen /krijsen, standje maximaal. In bed slaat ze zich helemaal, doet ze zich pijn, heb haar maar opgepakt alleen ze lijkt dan bezeten. Gek om het zo beschrijven maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ze gaat helemaal los, slaat mij hele tijd, stribbelt tegen waardoor ik haar echt wel goed moet vasthouden anders vliegt ze zo uit de armen. Ze heeft dan haar ogen dicht en reageert nergens op. Had zelfs geprobeerd juf Roos aan te doen de liedjes om haar eruit te krijgen alleen daar reageerde ze ook niet op. Wel toevallig dat het dinsdag ook zo was na haar opvang dag en vandaag ook na haar opvang dag. Ik vind het zo sneu voor haar en weet ook niet waar ik goed aan doe. Uiteindelijk wilde ze na 20 min de fles wel aannemen en toen was het ook gelijk klaar.
Herkent iemand dit en wat doen jullie eraan? Overdag is ze nu ook sneller boos/overprikkeld