42 Reacties

15 dagen geleden

Ik zie wel degelijk een licht streepje!! Misschien nog even wachten voor beter resultaat?

15 dagen geleden

Zie ook een streepje.. idd paar dagen testen... heel veel succes komende dagen 💞

15 dagen geleden

Ik snap je, ik zie ook een licht streepje op je test.. dit waren mijn testen van de action en werder steeds donkerder, inderdaad morgenochtend weer proberen. Veel succes😊🤞

15 dagen geleden

Bedankt! Dat geeft weer wat hoop terug! Werd in de loop van de dag mega onzeker.. heeft het zij om morgen alweer te testen of beter vrijdag pas?

15 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

Ik snap je, ik zie ook een licht streepje op je test.. dit waren mijn teste ...
Dankje, dat stelt me een beetje gerust! Heb je dagelijks getest of steeds een dag ertussen??

15 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Bedankt! Dat geeft weer wat hoop terug! Werd in de loop van de dag mega onz ...
Je kan het doen om te kijken of het streepje oploopt, heb ik ook gedaan, vanaf 11 DPO. Dit zijn wel vroege zwangerschapstesten.

15 dagen geleden

Misschien kan je even een andere test proberen morgenochtend? Een earlytest. Zou wel gelijk een clearblue kopen dan...

15 dagen geleden

Tip: Dan wel digitale, had gewone test van clearblue en die gaf van al mijn testen Inc digitale als enigste negatief aan, terwijl ik wel zwanger ben😊

15 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

Esmee!!! Wat leuk! Lopen we gelijk!?

15 dagen geleden

Thanks voor de tips! Haha, ik heb direct Clearblue digitaal besteld! Jammer genoeg geen tijd om naar de winkel te gaan dus moet dan wel tot vrijdagochtend daarmee wachten nog😵

15 dagen geleden

Reactie op Amber van Leeuwen

Esmee!!! Wat leuk! Lopen we gelijk!?
Amber!! Ik zie het nu pas door je foto🤭 ik ben vandaag 4 weken na een miskraam te hebben gehad in februari. En jij?

15 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Thanks voor de tips! Haha, ik heb direct Clearblue digitaal besteld! Jammer ...
Bol.com volgende dag in huis als je niet kan wachten 😉

15 dagen geleden

Reactie op Miek0312

Bol.com volgende dag in huis als je niet kan wachten 😉
Hahah jaa daar heb ik ze besteld🤣 maar kan dan pas vrijdagochtend testen i.v.m. ochtendurine😅

15 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Hahah jaa daar heb ik ze besteld🤣 maar kan dan pas vrijdagochtend testen i ...
Oohhh wat jammer.... altijd zo spannend.. ben nu 5 weken dus net dat momentje gehad...

15 dagen geleden

Reactie op Miek0312

Oohhh wat jammer.... altijd zo spannend.. ben nu 5 weken dus net dat moment ...
Ohh wat fijn!! Veel geluk met je zwangerschap!!🍀🍀🙏🏻

15 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Hahah jaa daar heb ik ze besteld🤣 maar kan dan pas vrijdagochtend testen i ...
Je kan toch smorgens je urine opvangen en bewaren?😄

15 dagen geleden

Reactie op Babymaart2022

Je kan toch smorgens je urine opvangen en bewaren?😄
Kan inderdaad, Max 4 uur in de koelkast..

15 dagen geleden

Reactie op Babymaart2022

Je kan toch smorgens je urine opvangen en bewaren?😄
Ohja🤣🤣 goeie! Never crossed my mind.. zie mezelf het wel vergeten though en dan komt mn man thuis en weet hij gelijk hoelaat het is🤣

15 dagen geleden

Vanmorgen nog een keer een early Sensitest gedaan en voor de zekerheid 1 van de Action omdat deze Sensitest ook een half jaar over datum was.. lijntje van Actionttest wel beduidend duidelijker🙏🏻.. nu hopen dat hij nog knallender wordt de komende dagen..

15 dagen geleden

Reactie op KiWu2021

Vanmorgen nog een keer een early Sensitest gedaan en voor de zekerheid 1 va ...
Gefeliciteerd!! Je kan beter kijken of het streepje oploopt dan snel hopen op een knaltest, ben nu 4+1 en nog steeds geen knaller maar streepjes lopen wel op🙂