24 Reacties

5 maanden geleden

Dat niet, maar net wel mijn favoriete maaltijd gegeten die toch een stuk minder smaakte😢 Maar ben ook erg misselijk dus dat kan er ook mee te maken hebben

5 maanden geleden

Ik wil de hele dag niets liever dan komkommer en paprika dippen in heksenkaas🥰🥰🥰

5 maanden geleden

Ik eet voor het eerst sinds mn kindertijd dagelijks anijshagel op brood... en idd sommige dingen die me voorheen goed smaakte smaken me nu niet meer.

5 maanden geleden

Ik ben ineens verzot op sinas met ijs. Dat ik is cruciaal! Moet er echt in! Haha

5 maanden geleden

Toast met tomaat ketchup 😂

5 maanden geleden

Sinaasappelsap / jus d’orange !! 🍊

5 maanden geleden

Hard broodje met brie (gepasteuriseerd) en honing 😄

5 maanden geleden

Reactie op MeanGF

Toast met tomaat ketchup 😂
Ik heb vooral heel de dag wel trek, maar ook erg misselijk en niks smaakt me meer echt goed 😂 zie jou wel toast zeggen en nu heb ik zin in tosti dus even kijken hoe dat valt 😛

5 maanden geleden

Reactie op daniquevh1992

Ik heb vooral heel de dag wel trek, maar ook erg misselijk en niks smaakt m ...
Now hopelijk heeft het gesmaakt 😂

5 maanden geleden

Ik moet echt minimaal 1 boterham met boter en aardbeienjam eten op 1 dag. Terwijl ik mijn vorige zwangerschap alleen maar noodles wou

5 maanden geleden

Oke pizza was altijd al lekker natuurlijk maar ik zit nu aan de pizza en het is niet normaal, glij bijna van de bank😜🤤

5 maanden geleden

Haha zo raar je opeens zin hebt in bepaalde dingen. Ik heb echt zin in fastfood eten. Pizza, broodjes hamburger, friet, frikandel speciaal en kaas echt super veel zin in. Vandaag al de hele dag misselijk maar echt alleen zin in slecht eten🤭😅

5 maanden geleden

Kipnuggets en ijskoffie.... Kan je me momenteel echt voor wakker maken

5 maanden geleden

Ik in melk. Verder veel afkeer.. 1e week had ik z'n zin in frisdrank.. toen wist ik t nog niet. Nu moet ik echt nergens aan denken haha

5 maanden geleden

Je kon me altijd wakker maken voor chocolade, maar dat smaakt mij nu totaal niet! Heel bitter. Ik trek nu veel meer naar hartig en zuur

5 maanden geleden

Alle frisdranken, vind het op de een of andere manier goor allemaal! Dronk ice tea, cassis, limonade, slammers energie (energie drink ik niet meer natuurlijk en dat mis ik wel echt) voor de rest smaakt drinken me niet 🫣

5 maanden geleden

Limoen en citroen😅

5 maanden geleden

Naturel chips met augurk en kip😂 voor de rest geen trek meer in zuivel.

5 maanden geleden

(Geroosterd) brood met zeezoutboter! 😏

5 maanden geleden

Het enige wat ik moet hebben is gebakken uitjes met joppie saus 😂 Verder echt afkeer van zoetigheid, staat me niet in de verleiding en moet er echt bijna niets van hebben 🥹