7 Reacties

16 dagen geleden

Kan heel goed hoor Bij mijn eerste zwangerschap de gehele zwangerschap geen klachten gehad. En nu 4+3 dagen en heb ook geen klachten. Testen lopen mooi op

16 dagen geleden

Ik ben ook 5 weken en 1 dag ik heb ook niet echt symtomen alleen moeheid en veel plassen en veral wat krampjes af en toe

16 dagen geleden

Herkenbaar hoor. Enige symptoom dat ik ervaar is gevoelige borsten 😅 het is dat mijn menstruatie uitbleef anders had ik niet gedacht dat ik zwanger was. Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap al wel snel misselijk was in de ochtend. Best oké als ik dat deze zwangerschap kan overslaan 😉

16 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik heb het idee dat ik iets minder fit ben en moet sommige dagen vaker plassen, maar verder geen symptomen. Maakt me heel onzeker, omdat ik in de afgelopen 2 jaar ook 2 miskramen heb gehad waar de eerste echo bleek dat het niet goed was. Ben mezelf hier dus lekker gek aan het maken...nog 3 weken wachten voor de echo (7+3).

15 dagen geleden

Herkenbaar, heb ook nog geen/weinig klachten. Mijn ervaring met vorige zwangerschappen is dat de klachten vaak na de 6/7 weken komt en bij 12 weken weer afneemt. Ik zou zeggen….geniet nog even van de weinig klachten. 😜

15 dagen geleden

Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees.. Ik had 25 april een positieve test in handen. In februari een vroege miskraam gehad. Nu ook erg weinig klachten... Mijn borsten zijn groot geworden dat wel maar meer is t ook niet. Ik heb 21 mei een eerste echo! Maar ik ken je angst hoor ik heb precies hetzelfde het enige wat we kunnen doen is afwachten❤️

15 dagen geleden

Hooi! Ik had bij mijn eerste zwangerschap de eerste weken ook geen symptomen behalve gevoelige borsten en was toen heel onzeker erover want voelde me niet zwanger.. met 6 weken begon toen plotseling de misselijkheid en afkeer voor bepaalde geuren en voedsel toe te slaan..🥲.. al mijn vriendinnen hadden echter alleen wat last van sneller vermoeid zijn dus heel normaal!