24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclub januari 2025 Geboorteclubs

Wol onderlegger - zachte ondergrond: verstikkingsgevaar?

aurynique

vorig jaar

Hoi hoi, Graag schaf ik wat wollen spullen aan voor ons aankomende kind. Maar wat ik ook geleerd heb, is dat je niet een te zacht matras moet kopen, zodat als je baby op de buik terecht komt: het niet stikt. Maar nu dacht ik voor een wollen onderlegger op het matras: super zacht. Dus wel verstikkingsgevaar? Of..? Hier een voorbeeld van zo'n onderlegger: https://lille-barn.com/products/wollen-onderlegger-onderdeken-wieg-amandel-merinowol-40x80cm Ook voor kinderwagens heb je vergelijkbare onderleggers. 1. Kan dit wel/niet? 2. In het geval het beter is van niet: zijn er andersoortige wollen lagen voor op het matras die (beter) aan te bevelen zijn? 3. Voor wollen dekens (niet onderleggers) : je hebt ze in verschillende dikten (g/m^2) ....hoeveel g/m^2 is oke/fijn/prettig om de winter mee door te komen? 4. Iemand tips voor niet-afzakkende wollen sokken (welke merken)? Ik hoor graag jullie gedachten. En wanneer jullie nog tips hebben voor goede prijs/kwaliteit (liefst niet te duur) wollen items, dan hoor ik het graag 😊 Alvast heel erg bedankt!! Liefs ❤️

Geboorteclub januari 2025

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.