15 Reacties

één maand geleden

Ik vind het heel knap wat de nu al kan! Hier net zo hoor, komt vanzelf :)

één maand geleden

Ja hier ook alleen rollen en zo de hele woonkamer door. Zelfstandig zitten probeert die wel te doen vanuit z'n rug naar zit maar komt halverwege hahaha. Verder niet echt tijgeren of kruipen. Ach komt vanzelf wel haha

één maand geleden

Mijn zoontje van 9,5 maand rolt ook alleen maar. Kruipen of optrekken nog geen spoor van te bekennen. Tijgeren alleen achteruit, waar hij heel gefrustreerd van wordt. Soms gaan z’n billen omhoog, maar dan kukelt hij met zijn hoofdje voorover naar de grond. Zitten gaat wel goed en stevig. Ik word er ook soms onzeker van, maar het zal wel goed komen.

één maand geleden

Onze dochter is nu net 10 maanden. Ze tijgert al heel lang, en sinds twee weken gaat ze ineens ook staan. Eerst ging ze naar haar knieën en de volgende dag trok ze zich op en ging ze ineens staan, sindsdien gaat ze los en met de dag zie je het steeds beter gaan. Het "echte" kruipen lijkt ze dus over te slaan, en het kan blijkbaar ook ineens heel snel gaan dus ik zou me er niet druk om maken. Ze doen het vanzelf wel wanneer ze er klaar voor zijn (of zin in hebben 🤪). 😊

één maand geleden

Mijn dochter van 9,5 maand is vrij snel met alles. Zitten, kruipen, staan etc. Mijn twee zoontjes waren hier beide met alles zo’n 1-2 maanden later. Komt allemaal vanzelf!

één maand geleden

Reactie op nskonst

Mijn zoontje van 9,5 maand rolt ook alleen maar. Kruipen of optrekken nog g ...
Hier precies hetzelfde, ook bij 9,5 maand. We wachten geduldig af

één maand geleden

Onze dochter kan rollen maar het lijkt soms liever dat ze heeft dat we het voor haar doen. Als ik haar in zit zet dan blijft ze redelijk zitten. Sinds kort schuift ze achteruit op haar buik. Ieder kind zijn eigen tempo. Ik vind het stiekem wel fijn dat ze niet zo snel gaat

één maand geleden

Dochtertje van 9.5 verplaatst zich door middel van rollen. Zelfstandig blijven zitten kan zij enkel wanneer ze focus heeft op een ding (speeltje voor haar houdend) ze is snel afgeleid en ziet dan van alles 😅 Net zag ik haar voor het eerst echt tijgeren! 🙈 Afgelopen week heeft zij zichzelf echt ontwikkeld (papa zeggen, zwaaien en nu voor het eerst tijgeren)

één maand geleden

Ja hier net zo! K maakte me al zorgen.. maar hoor steeds: “gewoon z’n gang laten gaan.. komt vanzelf” mijn zoontje is 10 maand..

één maand geleden

Ja hier ook! Sindskort tijgert hij en zit hij zelfstandig. Hij is met alles beetje laat. Tandjes,eten,groeien.. hij is super vrolijk en gezond. Niet druk om maken hoor!

één maand geleden

Hier was dat net zo. En binnen een week kruipt hij, gaat zitten en gisteren ging die staan😅 Het komt echt goed!

één maand geleden

Meestal komt het allemaal van zelf. De middelste was hier ook heel traag ging pas rond 11/12 maanden tijgeren en toen kruipen. Toen liepen haar leeftijdsgenootjes al. Met 17 maanden liep ze pas echt. Nu is ze 8 een ze neemt nog steeds haar tijd met alles wat ze doet 😆

één maand geleden

Hier kan ze alleen zitten, en staan met ondersteuning. Kruipen heeft ze niet uitgevonden 🤭

één maand geleden

Ons zoontje nu negen maanden ging met acht maanden rollend de kamer rond. Op een geven moment begon hij te tijgeren. Sindsdien tijgerend door het hele huis haha.

24 dagen geleden

Onze dochter is volgende week 10maanden en kan heel goed zitten en sinds afgelopen week vooruit tijgeren (achteruit kon ze al). Bij de tafel probeert ze zichzelf op te trekken maar dat lukt bij lange na nog niet. Ze kan ook nog niet vanuit de zit terug naar lighouding/ tijgeren en zelf gaan zitten lukt ook niet en maakt ze ook geen aanstalten toe. Ik zet haar neer op de grond en ze zit heel steady en vermaakt zich prima.