10 Reacties

15 dagen geleden

Ik lees even mee!

15 dagen geleden

Hi! Gaat snel hè.. wij hebben op ons verlanglijstje staan: - glijbaantje - houten speelkeuken - ballenbakje

15 dagen geleden

Staat al in mijn lijstje: muziekinstrumenten, waterspeeltafel, sprookjesvoorleesboek, loopwagentje en onesie. En ik lees ook graag mee voor meer inspiratie :-)

15 dagen geleden

Grimms houten regenboog Open einde speelgoed Timio Stapelstein Aquaplay 10-rittenkaart indoorspeeltuim/ zwembad

15 dagen geleden

Misschien een keukentje? Ik merk dar mijn zoon van 10 maanden nu al steeds bij het keukentje van z'n oudere broer gaat staan. Deurtje open en dicht lukt al en lekker aan het rommelen is hij daar 😍

14 dagen geleden

Reactie op Sa--696

Misschien een keukentje? Ik merk dar mijn zoon van 10 maanden nu al steeds ...
Ja heel leuk! Die krijgt ze van ons eentje

12 dagen geleden

House of tods hobbelpaard?

12 dagen geleden

Smartmax, kinetisch zand en klimboog met ladder heb ik op m'n favorietenlijstje staan. Vind het ook erg lastig! Wij geven zelf een trybike loopfiets en toevallig recent al stapelstenen gekocht

12 dagen geleden

Ik heb een Ette tette leertoren erop staan, die is wel wat duurder. Verder wat goedkope spulletjes, zoals Speelgoed voor op het strand, duplo, paddle jumper, regenlaarsjes,vormpjes voor koekjes en een wafelijzer (Speelgoed is er al genoeg) In jouw prijscategorie staat er een stokke flexi bad op, een wilderide draagzak en loopwagen op

11 dagen geleden

Eerste verjaardag, slik. Ze zijn zo snel baby af (gaat me soms echt veelte snel 🙈) Wat op mijn lijstje staat: - keukentje - trampoline - buitenspeeltoestel -zandbak (schelp)