8 Reacties

één maand geleden

Heb hier zelf ook best last van, maar ik ga die teunisbloem eens opzoeken. Die heb ik zelf nog niet gehoord namelijk. (Wel de standaard, zorg dat je genoeg slaapt, ja succes daarmee ....en de gezond eten, dit lukt wel. En sowieso iedere dag even naar buiten, al is het enkel maar even een croissantje halen bij de supermarkt. Maar die heb je vast ook allemaal al gehoord)

één maand geleden

Reactie op Caatje1988

Heb hier zelf ook best last van, maar ik ga die teunisbloem eens opzoeken. ...
Jaa die ken ik indd al. En ik vind t een rare opmerking voor moeders met een baby/ kinderen zorg voor een goede nachtrust / slaap😂😂😂

één maand geleden

Reactie op mamavan2003

Jaa die ken ik indd al. En ik vind t een rare opmerking voor moeders met ee ...
Jaa blijft een vreemde opmerking🤣. Maar ik heb die teunisbloemolie opgezocht en er zijn wel vrij veel goede ervaring mee te vinden als het gaat om pms, duurt enkel wel een maand voor je merkt of het wel of niet ook voor jezelf werkt

één maand geleden

Reactie op Caatje1988

Jaa blijft een vreemde opmerking🤣. Maar ik heb die teunisbloemolie opgezo ...
Jaa klopt geduld id een schone zaak zeggen ze wel eens hè😂😅

één maand geleden

Ja ik herken dit heel erg. Ik heb echt een deuk opgelopen in m’n eigenwaarde ook sinds ik bevallen ben. Ik heb een tijdje bij een mamacoach gelopen en dit was wel fijn. Maar merk toch dat ik misschien meer hulp nodig heb, zeker voor later bij een nieuwe zwangerschap. Geef je nog borstvoeding? Ik merkte wel dat toen ik daar mee stopte ik ook meer rust kreeg

één maand geleden

Reactie op sien23

Ja ik herken dit heel erg. Ik heb echt een deuk opgelopen in m’n eigenwaard ...
En was je toen “uit behandeld” bij de mamacoach? Ik heb nooit borstvoeding gegeven maar hoor dit indd vaker dat het toch wat rust geeft om te op een gegeven moment te stoppen

één maand geleden

Reactie op mamavan2003

En was je toen “uit behandeld” bij de mamacoach? Ik heb nooit borstvoedin ...
Ja, het waren ook meer gesprekken enzo. Heb er uiteindelijk 3 of 4 gehad. Heel erg gefocust op waar angsten vandaan komen omtrent het moederschap

één maand geleden

Reactie op sien23

Ja, het waren ook meer gesprekken enzo. Heb er uiteindelijk 3 of 4 gehad. H ...
Okee dat klinkt dan ook wel interessant voor mijzelf!