5 Reacties

15 dagen geleden

Wij hadden de autostoel maxicosi axxis, hier paste er drie van naast elkaar op de achterbank (chevrolet captiva).

15 dagen geleden

Reactie op aal94

Wij hadden de autostoel maxicosi axxis, hier paste er drie van naast elkaar ...
Dit stoeltje is vanaf 9 maanden, als ik de goede heb gevonden. Hadden jullie daarvoor andere stoeltjes?

15 dagen geleden

Reactie op Xoxowild

Dit stoeltje is vanaf 9 maanden, als ik de goede heb gevonden. Hadden julli ...
Daarvoor had ik de tweeling in de maxi cosi cabriofix. Op een easybase geklikt zodat ik niet steeds de gordels hoefde vast te klikken.

15 dagen geleden

Ik heb ook nog een tijdje de oudste voorin geplaatst en dan de tweeling aan weerszijde op de achterbank zodat mijn man of ik tussenin kon zitten voor als ze gingen huilen of een speentje kwijt waren. Het zit iets krap maar was wel beter dan veel achterstevoren zitten omdat de kids iets nodig hadden

14 dagen geleden

Wij hebben een multimac! 4 zitplekken op de achterbank! Bevestiging met de Isofix en poeppie stevig. Als je dit niet wil ligt t er echt aan welke auto je hebt. De middelste zit is namelijk bij heel veel autos GEEN volwaardige zitplek en hebben dus ook GEEN Isofix. Dan past ook een autostoel niet in t midden omdat je gewoon echt ruimte te kort komt. Ik ben totaal geen voorstander van voor je kind zetten.... Nee mij niet bellen dat er iets gebeurt hoe goed je t kind ook in de stoel vast zet en er iets gebeurt. Te veel met mijnwerk gezien dat die kinderen er veel slechter uit komen