14 Reacties

één maand geleden

Ik volg even. Ben ik ook wel benieuwd naar 😁

één maand geleden

De maat zegt iets over de lengte van je baby in cm. Dus maar 50 staat voor een lengte van je baby van 50 cm en maat 44 dus van een lichaamslengte van 44 cm. Dus als je baby geschat rond de 44 cm is zal maat 44 goed passen. Welke P waarde daar precies bij hoort weet ik alleen niet!

één maand geleden

Reactie op Eefff92

De maat zegt iets over de lengte van je baby in cm. Dus maar 50 staat voor ...
Al hoeft dat niet perse, mijn zoontje is geboren met 49 cm maar heeft toch nog een week of 3 in maat 44 gezeten (2790 gram geboortegewicht). Denk dat het niet zo goed te voorspellen is eerlijk gezegd.. ligt ook aan de bouw van je kindje etc

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap continu in P99 gezeten. Groeiecho gehad met 35+0 en toen was het geschatte gewicht 3000. Ben met 36+5 bevallen, toen woog ze 2950 met 49 cm en heeft nog zeker 2 weken in maat 44 gezeten. Denk dat de termijn waarbij je bevalt ook van grote invloed is. En de metingen zijn echt maar schattingen.

één maand geleden

P waarden zegt hier niks over. Hier heeft onze dame een p12 waarden van haar buik maar een P90 van benen. Ze wordt juist heel lang geschat maar het is nog steeds een schatting! Maud is met 49cm geboren maar kon geen maat 50 aan en moest gelijk in 56 omdat ze een brede bouw heeft. Dus zelfs lengte zegt niets over welke maat een kind nodig heeft. Ik had bij Maud 1 prematuur setje (maat 44) 3x 50 en 3x 56. Je kunt toch snel kleding bij kopen dus zou me daar ook niet te druk om maken

één maand geleden

De P waarden zijn ook gebaseerd op de termijn waarop je bevalt. Mijn eerste dochter is geboren met 41+1 en woog 080 gram. Voor die termijn gold P10, maar voor 38 weken was dit weer anders geweest bijvoorbeeld. Ze heeft nog wel even maat 44 gedragen, dit is mijn man nog gaan halen omdat maat 50 echt te groot was.

één maand geleden

Reactie op Cassie83

De P waarden zijn ook gebaseerd op de termijn waarop je bevalt. Mijn eerste ...
3080*

één maand geleden

Begrijp het helemaal! Vind het dan toch fijner om vooraf te weten of een kleiner maatje handig is om aan te schaffen. Lastig te voorspellen dus, we zien het wel.

één maand geleden

Reactie op Anoniem12345

Begrijp het helemaal! Vind het dan toch fijner om vooraf te weten of een k ...
Op Vinted of tijdens de sale kan je best een paar outfitjes goedkoop scoren. Gebruik je het niet verkoop je het weer. Heb ik zelf iig gedaan, vind het een fijn idee om genoeg te hebben haha

één maand geleden

Reactie op Heidebloem

Op Vinted of tijdens de sale kan je best een paar outfitjes goedkoop scoren ...
Heb al wat rompers in maat 44 gekocht op Vinted. Maar kan qua kleding in die maat niks vinden wat ik leuk vind

één maand geleden

Reactie op Anoniem12345

Heb al wat rompers in maat 44 gekocht op Vinted. Maar kan qua kleding in di ...
Al bij Zeeman gekeken? Ze hadden nu mooie (vind ik) overslagshirtjes en ook broekjes/boxpakje. Maat 44 zat er ook tussen. Het is een soort ribstof in verschillende kleuren.

één maand geleden

Reactie op Nams

Al bij Zeeman gekeken? Ze hadden nu mooie (vind ik) overslagshirtjes en ook ...
Bedankt voor de tip! Als ik op de site kijk zie ik alleen een overslagtruitje met sweet dreams erop in maat 44.

één maand geleden

Reactie op Anoniem12345

Bedankt voor de tip! Als ik op de site kijk zie ik alleen een overslagtruit ...
Ik zie ze niet op de site staan, die ik bedoel. Op de kleding die ik bedoel staat geen tekst. Mocht je in de gelegenheid zijn dan zou ik even fysiek in de winkel kijken. Of evt het filiaal bellen?

één maand geleden

Reactie op Nams

Ik zie ze niet op de site staan, die ik bedoel. Op de kleding die ik bedoel ...
Bedankt voor de tip :)