16 Reacties

16 dagen geleden

Bij twijfel gewoon bellen dat zijn ze voor

16 dagen geleden

Als je bezorgd bent kan je altijd bellen, daar zijn ze uiteindelijk voor😊! Misschien voor je geruststelling, hier ook zwanger van de tweede, en mijn buik groeit ook erg hard. Veel sneller dan de tweede, schijnt uiteindelijk normaal te zijn. Ik weet ook niet hoe ik eruit ga zien met 37 weken 😂. En elke zwangerschap en lichaam is anders. Grote buik betekend niet grote baby😊! Maar als je niet vertrouwd gewoon bellen, kunnen ze altijd kijken en voelen.

16 dagen geleden

Wat de andere dames al zeggen: bij twijfel altijd bellen want zij kunnen je er altijd meer over vertellen dan wij. Maaaaar ik ben zelf 27 weken en trok vandaag een shirt aan die een paar weken geleden te groot was en nu net aan oké zit, bijna te klein. Ik ben afgelopen week op zwangerschapsdiabetes getest en dat had ik niet. (De test was om een andere reden) M’n meisje koprolt er nog op los of wat de daarbinnen ook doet dus ze heeft misschien wel lekker ruim vruchtwater? Ik heb morgen een pretecho, ben wel benieuwd hoe groot ze is! ☺️

16 dagen geleden

Reactie op Kellaaa

Wat de andere dames al zeggen: bij twijfel altijd bellen want zij kunnen je ...
Voor mij is het trouwens de eerste 🙂

15 dagen geleden

Hier hetzelfde. Ben vandaag 28+3 en mijn buik is nu al net zo groot als de vorige keer op het einde. Mijn hoofd wil er nog niet aan denken hoe ik deze keer eindig. 😂

15 dagen geleden

Heb je de afgelopen week wat rustiger aan gedaan? En meet jij je buik 😉 Hoe meer rust ik pak deste harder mijn buik groeit haha. Mijn buik meet ik omdat ik nu de vergelijking met de zwangerschap van Maud wil maken, geen idee waarvoor maar vind t fijn om te doen haha Alleen door meten weet je of t daadwerkelijk gegroeid is, vaak denk je Jezus wat is mijn buik groot maar vertekend je kleding heel erg of hou je wat vocht vast of wat opgezet door je darmen.

15 dagen geleden

Hier zwanger van de 3e en man oh man! Hoe groot mijn buik nu is met 29 weken was hij op het einde van mijn vorige zwangerschap.. heb dit ook gevraagd maar verloskundige vertelde mij dat dat echt wel logisch is omdat alle banden en spieren veel “losser” zijn al en je buik dus al sneller groeit

15 dagen geleden

Ik heb het ook, wel eerste zwangerschap en ik maak me ook zorgen hoe hard mijn buik groeit. Ik heb ook vaak het gevoel alsof me buik gaat ontploffen en alles zo strak staat. Mijn buik is heel puntig en naar voren. Ik ben 28 weken

15 dagen geleden

Reactie op Loosha94

Ik heb het ook, wel eerste zwangerschap en ik maak me ook zorgen hoe hard m ...
Ik heb sinds een paar dagen (vandaag 29 weken zwanger van de eerste) dus ook zo’n gevoel dat mijn buik gaat ontploffen 😅 Vooral in de avond dan staat het zo strak en voel ik me zó ongemakkelijk. Ook mijn navel begint ineens een beetje zeer te doen omdat het zo strak staat… Ik denk toch dat de buik een soort groeispurt doormaakt en dat je dat dus voelt ‘trekken’. Hopen dat de striemen er niet inschieten nu😭🙏🏼

15 dagen geleden

Hier ook! Gelukkig zegt de groei van je buik niks over de groei van je kindje. Dus zal me geen zorgen maken tenzij je nog andere redenen hebt waardoor je denkt dat baby te snel groeit

15 dagen geleden

Ik sluit me overal bij aan. Ik maak elke woensdag een foto met dezelfde kleding aan en zag ook duidelijk verschil! Voor ons is het ook de 2e, ik heb wel zwangerschapsdiabetes, maar alles zag er goed uit voor de termijn, dus daar komt het niet door. Soms heeft die buik ineens een groeispurt en als het niet je eerste is, zijn die sprongen denk ik net wat groter 😂

15 dagen geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Heb je de afgelopen week wat rustiger aan gedaan? En meet jij je buik 😉 ...
Dat zou wel kunnen ja ik ben erg druk geweest op werk tot anderhalve week geleden, dus nu denkt m’n buik vast Lets go! 😛 herken wel veel verhalen gelukkig dus maak me wel iets minder zorgen

14 dagen geleden

Hier ook behoorlijk aan het groeien!

14 dagen geleden

Hier ook! Bij een tweede zwangerschap kan dat inderdaad sneller gaan omdat je lichaam al weet wat het moet doen. 😊 Ik heb ook al een flinke buik voor 28 weken!

14 dagen geleden

Reactie op Lovexsharon

Hier hetzelfde. Ben vandaag 28+3 en mijn buik is nu al net zo groot als de ...
Ik heb dus echt hetzelfde! Als ik foto’s zie van de vorige zwangerschap dan is mijn buik bijna hetzelfde nu als toen met 36 weken….. ik ben nu 29 dus ben bang hoe ik er straks rondom de uitgerekende datum uit zie 😅😂

14 dagen geleden

Ik krijg steeds de vraag dat het wel 'bijna zover zal zijn'. Helaas, toch nog even wachten 😅