6 Reacties

één maand geleden

De beste tip is om een draagconsult te plannen zodat je verschillende soorten kan uitproberen en leert wat het beste bij jou past! 😊 zelf ben ik bij het consult weggegaan met totaal andere inzichten dan die ik had toen ik er kwam dus ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb voor ik zomaar een doek ging kopen. Ik dacht geweven doeken te willen gebruiken, nav ervaringen van een familielid, maar blijkt dat ik elastisch toch fijner vind. Ik ben uiteindelijk voor de minu babywrap gegaan 😊

één maand geleden

Ik heb van ByKay de deluxe stretchy wrap, geen draagconsult gehad. En ik vond die heerlijk met newborn! Daarna voor gemak voor papa een ByKay Click Carrier gescoord en die regelmatig gebruikt toen ze wat ouder was. Ga het nu weer zo doen😊 maar misschien dat ik een een woven ga proberen deze keer. Staan een hoop op Vinted van ByKay en ze hebben zelf ook een marketplace op hun site

één maand geleden

Ja, wij hadden de ergo baby omni breeze draagzak voor onze oudste maar die konden we eigenlijk pas vanaf 6 maanden gebruiken. Hij verzoop er in 😂 ondanks de verschillende standen. Nu op advies van prenatale een ByKay Click classic pro gehaald eerst uitproberen in de winkel ect. Met een pop daar - deze voelde goed voor ons 😊 deze is echt voor de allerkleinsten vertelde ze. Succes! 😁

één maand geleden

Reactie op Nikkiii333

Ja, wij hadden de ergo baby omni breeze draagzak voor onze oudste maar die ...
Voor zover ik heb begrepen van een draagconsulente past de click carrier pro pas vanaf maat 62-68 ongeveer. Helaas hebben ze bij de grote babywinkels meestal te weinig kennis van de draagzakken die ze verkopen.

één maand geleden

https://www.purebabylove.nl/rekbare-draagdoek-tricot-ecru wij hebben deze rekbare draagdoek voor de eerste weken/maanden en voor daarna de ergobaby omni 360. De draagdoek heel veel en naar volle tevredenheid gebruikt! Het knopen is heel simpel en ook een newborn past er perfect in. Ik vond de stof wel warm met onze november baby, dus ik ben benieuwd hoe dat in de zomer gaat zijn.

één maand geleden

https://koalababycare.com/products/koala-cuddle-band ik ben voor deze gegaan, uit eigen ervaring en die van mijn zus besloten om voor een "voor gestrikte" wrap te gaan. Deze trek je aan als een t-shirt en kun je dus zonder moeilijke manoeuvres aan doen, ik ben ook plussize en deze heeft ruim voldoende stof (veel standaard wraps zijn te kort) echt perfect voor de eerste tijd. Voor als kindje wat groter is hebben we een stevige Dooky draagzak gehaald.