21 Reacties
5 maanden geleden
Ja, ben van nature geen stilzitter en nu dingen uit handen geven vind ik echt moeilijk…
En idd, op het moment zelf gaat het dan wel, tot het avond is en de ellende toeslaat. En in je hoofd kan je ook gewoon alles 😅
Nu idd maar rustig aan de komende dagen. Heb gelukkig niks op de planning maar kan genoeg dingen bedenken die wel moeten gebeuren 😩
5 maanden geleden
Oh meid, ik snap je zooo goed! We zijn hier met de tuin bezig. Ik ben al niet meer aan het werk want dat lukt me gewoon niet omdat ik te hard over m'n grenzen ga. Idd omdat het op dat moment wel lukt, maar als je gaat zitten merk je pas hoe dom het was. Nu doe ik met de tuin erg rustig aan, waar ik zoo gefrustreerd van raak. Maar gister toch de tuintafel en 1 stoel in de lak gezet, nou je wil niet weten hoe ik van van de bank af kwam gister en zonet uit bed...
Pak echt je rust nu, zet desnoods een wekker elk half uur. Dat helpt mij echt om dan even een kwartiertje rustig te zitten en dan weer door. Vind het superkut niet meer dagje te kunnen doorknallen, maar het is wel beter voor de rest van de dag😅
5 maanden geleden
Ben je toevallig al bij een chiropractor geweest? Dat heeft mij veel meer geholpen dan de bekkenfysio!
5 maanden geleden
Oh ik kan je precies voelen! Ik ben voor de 2e zwanger en ik heb bekkeninstabiliteit sinds 13 weken al… en ook vaak in de nachten wakker worden met pijn en niet kunnen zitten en lopen pff. Ik ben vaak mij de fysio geweest, haar oefen behandelingen en acupunctuur behandelingen hielpen enorm!! Echt een aanrader. Ik gebruik tot nu toe een bekkenband voor als ik huishoudelijke taken ga doen, dan heb ik voldoende steun. Misschien dat dit allemaal helpt💜
5 maanden geleden
Reactie op Mely__
Oh ik kan je precies voelen! Ik ben voor de 2e zwanger en ik heb bekkeninst ...
Ik ben idd wel bij de bekkenfysio geweest maar was daar niet mega tevreden. De oefeningen voor thuis werken overigens wel maarja die had ik afgelopen week dus niet gedaan en moet het gelijk bezuren 😩
5 maanden geleden
Oh praat me er niet van 😭 ik voel me zo beperkt… Ik wil nog zo veel waardoor ik toch telkens weer over mijn grenzen heen ga (toch éven de stad in, toch éven snel het huis dweilen etc zulke dingen) en dan eindstand krom lopen van de pijn en huilen van frustratie
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben idd wel bij de bekkenfysio geweest maar was daar niet mega tevreden. ...
Jaa ik snap het, je kunt ook niet constant na elk steek gaan liggen en de oefeningen gaan doen dat schiet ook niet op. Voornamelijk veel rusten en na alles wat je doet of hebt gedaan gewoon even rustig liggen zodat de pijn zakt.
5 maanden geleden
Reactie op Mely__
Jaa ik snap het, je kunt ook niet constant na elk steek gaan liggen en de o ...
Klopt… toevallig nu weer mega last. Heb vandaag de commode en het bedje in elkaar gezet, kan amper nog een stap zetten maarja het moet toch gebeuren 🫣
Nu maar gewoon met een kruik en een paracetamol naar bed, het is niet anders… we gaan beleven hoe het er morgen weer voor staat!