7 Reacties

5 maanden geleden

Wat super vervelend! Is misschien zwangerschapsyoga iets voor je?

5 maanden geleden

Ik hoor van veel mensen hele goede verhalen over de osteopaat. (bekken)fysio een stuk minder. Succes!

5 maanden geleden

Zelf niet veel last maar ok hoor van dames bij de yoga ook goede verhalen over osteopathie en er schijnt toch echt verschil te zitten in fysio en een bekkenfysiotherapeut. De laatste heeft nog 3 jaar lang extra studie gevolgd speciaal voor het bekken. Lijkt me nog de moeite waard te zijn om dit te onderzoeken. Vaak heeft je VK een lijstje met bekende / goede therapeuten klaarliggen. Veel sterkte en succes 🙏🏼🌹

5 maanden geleden

Ik heb hier zelf ook allemaal geen last van (thank god), lijkt me heel vervelend! Ik lees ook veel dames die baat hebben bij een zachter matras/topper. Weet niet hoe stevig je matras is, maar wellicht helpt een zachte topper je de laatste weken door 🙏🏼 Veel sterkte!

5 maanden geleden

Zou zo snel mogelijk lekker een afspraak bij de chiropractor maken! Damn wat een verlichting.. ik heb ook wel wat bekken klachten, maar niet zo ernstig als dat jij omschrijft. Ik heb in ieder geval geen opstart pijn meer, echt wauw! Ben eerder naar de osteopaat geweest maar dat leek weinig voor mij uit te maken. Nu twee keer bij de chiropractor geweest en blijf wel even terug gaan, want wat zo lang ‘niet in de juiste’ positie heeft gezeten, heeft ook tijd nodig om weer terug op orde te komen. Zeker met de laatste loodjes in zicht gun ik mijzelf dit 100%

5 maanden geleden

Goh wat fijn jullie reacties ! Dank jullie wel ! Ik ga het eea uitzoeken/oppakken.

5 maanden geleden

Reactie op magicTouch444

Zou zo snel mogelijk lekker een afspraak bij de chiropractor maken! Damn wa ...
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Chiropractor is hier ook het antwoord voor verlichting van de klachten.