585 Reacties

9 maanden geleden

14 weken en ben 2 kg aangekomen. Ik moet wennen aan de extra fatties 🙈 ben een lichtgewicht en ook helemaal niet gewend dat er vet aankomt. Vooral op m’n billen en buik.

9 maanden geleden

13 weken en 2kg aangekomen. Vorige zwangerschap 30 kilo aangekomen. Doel is om dat deze keer niet te doen😆

9 maanden geleden

Reactie op pijlsje

14 weken en ben 2 kg aangekomen. Ik moet wennen aan de extra fatties 🙈 ben ...
Hier ook... Iedereen verklaart me voor gek want ik ben zo slank maar ik vind het heel moeilijk 🫣 voel me nu al een koe omdat ik het gewoon niet gewend ben dat er überhaupt iets van een buik in de weg zit

9 maanden geleden

12+4 en 2 kilo afgevallen 😓

9 maanden geleden

15 weken en 1,5 kg aangekomen

9 maanden geleden

1,5 kg aangekomen (14 weken) en die was ook hoognodig want ik heb een bmi die net hoog genoeg is. Ga er wel vanuit dat ik gestaag weer aankom, bij mijn dochter 17 kg aangekomen maar het was er ook vrij vlot weer af.

9 maanden geleden

15 weken en 9 kilo erbij! Moet erbij vermelden dat mijn BMI aan de lage kant was en behoorlijke roker was voor mijn positieve test. Uiteraard erg blij dat ik sinds de positieve test niet meer heb gerookt, maar die kilo's extra zijn erg wennen... 😅

9 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Hier ook... Iedereen verklaart me voor gek want ik ben zo slank maar ik vin ...
Ja precies, fijn dat ik niet de enige ben 😶

9 maanden geleden

17 weken en 4/5 kilo aangekomen. Ik vind t best veel 😅😅maar heb ook echt veel honger. Ik ben gewoon normaal postuur. Begin nu echt wel een buikje te krijgen en mega borsten opeens (cup A voor de zwangerschap en nu C/D). Ik heb niet t idee dat mn benen en armen veel dikker zijn.

9 maanden geleden

17 weken en schommel al tijdje tussen +2 en 3 kg

9 maanden geleden

17 weken en 8 kilo

9 maanden geleden

Reactie op Ellen765

17 weken en 4/5 kilo aangekomen. Ik vind t best veel 😅😅maar heb ook echt ...
Mijn borsten zijn ook echt nu al huge 😝 vorige x van c naar f gegaan dat zal nu wel weer zo gaan gok ik alleen wat sneller

9 maanden geleden

Ik weet het eigenlijk niet helemaal. Denk 2 kilo erbij, maar omdat ik eerst ook wat gedaald ben zit ik wel ongeveer op mijn startgewicht nu. Ook mijn 2de zwangerschap. Weeg tov de 1ste zwangerschap nu wel echt 2-3 kilo meer al. Maar was toen tot 15 weken erg misselijk en nu eigenlijk zoveel minder last van gehad. Echt heel fijn. Maar eigenlijk maakt het me allemaal niet zoveel uit wat betreft het gewicht. Ieder lichaam is anders, dus eigenlijk is vergelijken met elkaar niet heel relevant. Hoewel dat natuurlijk automatisch gebeurd. Sommige komen meer aan, maar zijn het vrij snel na de zwangerschap kwijt. Terwijl een ander een stuk minder aankomt, maar alsnog moeilijk terug op gewicht komt. Denk dat als je zo gezond mogelijk blijft eten en luisterd naar de signalen die je lichaam je geeft, het wel goed moet komen.

9 maanden geleden

Ik 17 weken en 4 kg. Gaat volgens mij beetje gelijk met m’n andere zwangerschappen

9 maanden geleden

Reactie op jemuw

Ik 17 weken en 4 kg. Gaat volgens mij beetje gelijk met m’n andere zwangers ...
Hoeveel was je uiteindelijk aangekomen?

9 maanden geleden

Morgen 17 weken en 1.5 kg, maar ben wel met flinke buikgriep in eerste trimester afgevallen

9 maanden geleden

14+5 weken en ben 7 kilo afgevallen ivm HG. Nu weer 1,5 kilo erbij. (ongeveer een kilo per borst… die zijn echt gigantisch en zwaar nu al!) Vorige zwangerschap hetzelfde en uiteindelijk 22 kilo aangekomen. Aangezien er nog steeds 6 kilo af moest van mijn vorige zwangerschap is het geen overbodige luxe dat het er eerst weer even af is gegaan 🫣. De eerste kilo’s vlogen er weer af maar die laatste 6 bleven lastig.

9 maanden geleden

14 weken en 10 kilo afgevallen.

9 maanden geleden

13 weken en 7 kg aangekomen , het is wat het is..

9 maanden geleden

Net als bij onze dochter nog nauwelijks aangekomen. Tussen 8 en 12 weken 100 gram bij de vk, met 14+5 bij de gyn juist 750 gram minder dan met 12 weken. Kan natuurlijk aan de weegschaal liggen, maar bijna een kilo vind ik best veel marge😆 Waarschijnlijk komt het er in de 2e helft van de zwangerschap lekker hard aan🤣