43 Reacties

5 maanden geleden

Deze jurk zit heerlijk van de H&m en ik persoonlijk vind hem heel mooi staan! Is in verschillende kleuren en niet zo duur?

5 maanden geleden

Hey hey zelfde probleem hier alleen heb ik nog geen enorme buik dus pas meeste normale jurken ook nog als de stof een beetje mee rekt. Op SHEIN kan je erg veel leuke maternity jurken vinden voor een trouwerij

5 maanden geleden

Oooh dat probleem had ik dus ook! En wilde eigenlijk voor een zwangerschapsjurk niet te veel geld meer uitgeven omdat ik met de bruiloft 32 weken zwanger was. Na een hele speurtocht ben ik op deze jurk gekomen. Is geen zwangerschapsjurk, dus na de bevalling prima te dragen. En zag super mooi uit met een buikje (dan natuurlijk zonder riem) Maja weet niet of het je smaak is natuurlijk😀

5 maanden geleden

Ik geef overal boohoo.com als tip, zitten hele mooie jurken tussen en niet te duur, veel inderdaad ook zonder grote buik te dragen

5 maanden geleden

Heb zelf deze gekocht op SHEIN maar heb geen idee wat jou smaak een beetje is😅😇.

5 maanden geleden

Reactie op Nijntje Zoomer

Heb zelf deze gekocht op SHEIN maar heb geen idee wat jou smaak een beetje ...
.

5 maanden geleden

Seraphine heeft veel moois, ook vaak korting

5 maanden geleden

Ik had vorige zwangerschap zoiets, niet helemaal hetzelfde maar echt bijna. (Dit is overigens niet wat ik ervoor betaald heb hoor, verre van). Dit is geen zwangerschapsjurk, maar vaak passen zulke 'galajurken' ook als je zwanger bent (hangt er ook vanaf hoe je buik is natuurlijk).

5 maanden geleden

Dit is Lot heeft mooie jurken voor een leuke prijs. Zijn geen zwangerschapsjurken maar wel prima te dragen tijdens de zwangerschap.

5 maanden geleden

De jurkjes van freebird met stof met hele kleine plooitjes zijn echt mijn favoriet! Zelfs met een flinke buik past dit jurkje me, en omdat het een gewone jurk is, is die ook nog mooi niet zwanger 😉

5 maanden geleden

Van de week twee mooie before and after jurken gekocht bij de H&M voor twee trouwerijen.

5 maanden geleden

Ik heb laatst een jurk bij bonprix gekocht. Was geen zwangerschapsjurk, maar zat wel mooi :)

5 maanden geleden

Ik heb deze jurk van ASOS, bruiloft met 38,5 week

5 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Ik heb deze jurk van ASOS, bruiloft met 38,5 week
Ohh wauw deze is mooi! Heb je hier nog een linkje van?

5 maanden geleden

Ook diverse dingen via shein besteld. Mooie jurken voor een kleine prijs!

5 maanden geleden

Love and Wonder heeft hele leuke jurken! Tenminste, vind ik hahaha. Ze worden ook heel veel gebruikt voor zwangerschapsshoots en het leuke is dat bijna alle modellen leuk zijn als je zwanger bent, maar ook erna haha😊

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Love and Wonder heeft hele leuke jurken! Tenminste, vind ik hahaha. Ze word ...
Sorry het is Love and Wander met een A hahaha

5 maanden geleden

Reactie op melis-19

Dit is Lot heeft mooie jurken voor een leuke prijs. Zijn geen zwangerschaps ...
Ooh toevallig zitten ze heel dicht bij mij in de buurt. Ga er binnenkort even heen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Sorry het is Love and Wander met een A hahaha
Ohh wauw ja zie ook genoeg moois 😍

5 maanden geleden

Ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft! Deze bij Club L gekocht, wat prijziger, maar hele mooie jurken 💖