8 Reacties

15 dagen geleden

Bekkenpijn, gok ik..

15 dagen geleden

Ik herken dit zo erg! Kan het ook niet plaatsen maar denk dat het de baby is die steeds lager komt te zitten.. Ik heb toevallig nu wel uit voorzorg een ab kuur gekregen omdat ik m’n plas ook had ingeleverd en er was wat bloed en witte bloedcellen gevonden dus word ook op kweek gezet. Maar wat jij beschrijft had ik daarvoor ookal en zoals je zegt na harde buiken/activiteit! Dat brandend/drukkend is echt precies wat ik herken. Maar bij mij bleef het aanhouden en toch wat gevonden dus. Weet niet of je het al had laten checken? Ben echt veel bekend met blaasontsteking maar tijdens de zwangerschap voelt het toch echt anders vind ik🥲

15 dagen geleden

Zou dat het zijn ja? Het gaat vaak wel over als ik lig, dus die connectie voelt wel logisch

15 dagen geleden

Reactie op coco1109

Ik herken dit zo erg! Kan het ook niet plaatsen maar denk dat het de baby i ...
Bedankt voor het delen! Heel fijn om te merken dat er herkenning is. Ik herken het totaal niet van mijn eerste zwangerschap. Ervaar niet echt veel bekkenklachten. Soms weleens mijn onderrug of schaambot als ik wat meer heb gedaan, maar dat is altijd super snel weer over. Ik heb ook mijn urine op kweer gezet. Alleen GBS gevonden, maar dat staat volledig los van deze klachten

15 dagen geleden

Reactie op Anoniem12345

Bedankt voor het delen! Heel fijn om te merken dat er herkenning is. Ik her ...
Nee ik ervaar ook amper bekkenklachten, denk echt dat het baby’s hoofd of iets dergelijks is dat dan ook ineens op de blaas duwt en dat het dan zo ontzettend naar voelt. Heb dit vorige zwangerschap wel gehad dacht ik maar pas op het laatst Fijn dat je iig geen blaasontsteking hebt! Maar maakt het niet minder sh*t dat dit gevoel iedere keer is😥

13 dagen geleden

Kan ook al de indaling zijn. Druk van het hoofdje op je bekken en vagina.

13 dagen geleden

Kan heel goed indalingspijn zijn. 😊 hier ook last van, alleen zit het bij mij meer bij m’n stuit. Ik heb daar een erg drukkend gevoel. Mijn baarmoeder ligt ook meer naar achter gekanteld.

8 dagen geleden

Bij mij was de baby met 28 weken al ingedaald (Nu 33 weken zwanger). Eigenlijk ervaar ik sindsdien ook de last die jij omschrijft. Daarom denk ik dat het toch het hoofdje is wat ergens tegenaan duwt oid. Ik heb ook extra last na 'teveel' gedaan of gelopen te hebben icm harde buiken.