24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub juli 2025

Mede “wappie” mama’s gezocht

Evyxxx

vorige week

Hoiii, Nou goed omdat mn topic onnodig wordt gesloten open ik m nog een keer zonder het puntje waar dus weer nooit over gesproken mag worden… Ik wil absoluut niet dat dit een controversieel topic wordt, en dit is dan ook absoluut geen oordeel naar andere ouders maar puur hoe wij het doen. En ik ben opzoek naar mama’s die hetzelfde of deels hetzelfde denken. Omdat ik merk dat weinig mensen in mijn omgeving mij begrijpen en mij al snel zien als een wappie moeder. Hopelijk zijn er meer mama’s die zo’n soort denkwijze hebben en kunnen we elkaar inspireren, tips geven en begrijpen🥰 Voorbeelden van wat wij wel/niet doen, en nogmaals dit is niet om discussies te starten echt alleen om erkenning te vinden: - niet tot nauwelijks schermtijd, hij krijgt later ook geen ipad. - eerste levensjaren geen geraffineerde suikers - geen ultra bewerkt en gefrituurd eten - zo lang mogelijk borstvoeding - alle verzorgingsproducten zo natuurlijk mogelijk Etc. (Er is mist dus een deel omdat dat niet genoemd mag worden)🙈 Ik hoor graag van jullie🥰

Geboorteclub juli 2025

7
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.