5 Reacties

5 maanden geleden

Hallo, Hier hetzelfde. Mijn dochtertje draait veel op haar buik en stoot haar hoofd tegen het bed. Soms slaapt ze er zelfs door heen. Doordat ze steeds hetzelfde patroon draait op een nacht leg ik haar neer (links midden) zodat ze de eerste 4 keer draaien door kan slapen. Heel veel succes

5 maanden geleden

Hallo, Geen tip maar wel erkenning. Hier ook veel beweging, alleen slaapt ze in de meest gekke houdingen gewoon verder. Soms word ze wakker met de spijlen van het bed in haar gezicht gedrukt 🤦 Ik heb begin legde ik haar altijd terug, maar ben er klaar mee 😂 ze red zich maar

5 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik heb meerdere mensen gehoord over een stoffen rand die je in het ledikant kan doen aan de binnenzijde. Maar ik laat het zo. Lijkt me ook een eng idee als ze in hun slaap hier tegen aan liggen en wellicht geen lucht krijgen. Zal vast een fase zijn die komt en gaat. 🤞🏻

5 maanden geleden

Goede maat slaapzak aan, waarbij je de onderkant onder het matras kunt leggen. Met een lakentje een strook vouwen en deze over zijn heupjes leggen en aan beide zijkanten van het matras instoppen. Zal hem niet compleet laten stoppen met bewegen, maar zal het wel iets verminderen ☺️

5 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook. Hebben ook echt dramatische nachten met hem gehad daardoor. Sinds kort kan hij zelf zijn speentje in doen en als hij dan wakker is en huilt ,wachten we heel even tot hij op zoek gaat naar zijn speentje. Daarna slaapt hij weer verder. Het werkte op een gegeven moment averechta als we naar hem toe gingen, dus we laten hem het nu altijd zelf oplossen😊