3 Reacties
5 maanden geleden
Geen ervaring maar ik vind het wel dapper dat je het gewoon gaat doen. Hier ook geen hele gemakkelijke slaper vooral met vreemde geluiden dus ik ga enkel op vakantie als ik een huisje vind met meerdere kamers dus een eigen kamer haha, ik wil zelf ook normaal kunnen slapen namelijk. Maar ik zou zorgen dat het goed donker is met evt Black out curtains (zoek maar eens op). En een witte ruis aanzetten of een geluid die ze kent. Zelfde ritueeltje aan proberen te houden, zoveel als mogelijk eigen ritme aanhouden. Slaapzak knuffel oid met eigen geur
5 maanden geleden
Wij hebben een deyran slaaptentje, daar slaapt ze nu al in als we bij mijn ouders zijn (hebben daar een bedrijf dus dat is meerdere keren per week). Die nemen we mee als we met de caravan gaan, dan is ze al gewend aan haar eigen tentje. Denk dat dat ook wat veiliger voelt voor haar. En neem vuilniszakken oid mee om de ramen nog wat beter te verduisteren.
5 maanden geleden
Ik hou het hetzelfde aan als thuis, daar heeft hij z'n slaapknufftje en een muziekdoosje. En ik neem ook altijd vuilniszakken mee om ramen af te plakken, let wel op met welke tape je gebruikt om ze vast te plakken,sommige laat hele erge plakresten achter. Denk dat verf afplaktape het minst schadelijk is, maar die plakt wel niet altijd goed :)