139 Reacties

6 maanden geleden

Ik vind dat je een prachtige ronde buik hebt! In mijn ogen helemaal niet groot.

6 maanden geleden

Reactie op ilsewubs86

Je ziet er echt wel mooi uit! Ik ben 8 kilo nu aangekomen maar lijkt veel m ...
Aah zo lief!! Voel mezelf anders net een walvis momenteel. Echt alweer dik twee kledingmaten gegroeid. Ik heb helaas de 40 kilo meer helemaal eraf gekregen. Ging van maat 36 naar 44 naar 40. Doel is wel na deze (laatste) zwangerschap terug naar m’n oude gewicht!

6 maanden geleden

Nou dat valt echt mee hoor! Maar ik snap je gevoel! Ik heb een maagverkleining gehad en ben nu lichter dan bij mij eerste zwangerschap dus je ziet nu echt een buik. Maar mijn kerel is alleen niet zo tactische 🙈 en zegt echt dit is niet normaal 😑🤣 heerlijk mannen. Ik hoop dat ik het er straks ook weer afkrijg zit in maat 48 en hoop niet meer hoger te komen nu. Ook hier laatste zwangerschap dus toch extra genieten nu 😍😁

6 maanden geleden

Jup.. woensdag 30 weken van de eerste en ik hoor steeds "weet je zéker dat het er geen 2 zijn?"

6 maanden geleden

Ik vind altijd die opmerking zo stom weet je zeker dat het er geen 2 waren. Bij mij zaten er dus 2 en eentje is al weg voordat ik 8 weken was. Dus opmerking komt helemaal dubbel binnen als iemand dat zegt

6 maanden geleden

Reactie op ilsewubs86

Ik vind altijd die opmerking zo stom weet je zeker dat het er geen 2 waren. ...
Jaa dat kan zo pijnlijk zijn! Wat akelig voor je. Gaat het goed met je andere kleintje? ❤️

6 maanden geleden

Reactie op floortjeg7

Jup.. woensdag 30 weken van de eerste en ik hoor steeds "weet je zéker dat ...
Ooh ja die vraag krijg ik bijna dagelijks 🤔 bloed irritant

6 maanden geleden

Reactie op floortjeg7

Jaa dat kan zo pijnlijk zijn! Wat akelig voor je. Gaat het goed met je ande ...
Nou dat dus. Zo stom he. En ja gelukkig gaat het helemaal goed nu ik meer rust neem. En ligt hij op schema 😍💕

6 maanden geleden

Hier ook een mooie buik. Oo jij moet al zeker bijna bevallen. Uhmm nee dat duurt nog minimaal 10 weken. 30 weken was ik afgelopen zaterdag.

6 maanden geleden

Prachtig allemaal!

6 maanden geleden

Reactie op LoraineG1991

Ooh ja die vraag krijg ik bijna dagelijks 🤔 bloed irritant
Ugh ja!!!!

6 maanden geleden

32 weken..

6 maanden geleden

32 weken en ik plof uit elkaar voor mijn gevoel. Snap echt niet dat er nog 8 weken bijkomen/passen. Bij onze dochter had ik ook een grote buik, maar ervaar er nu echt wel hinder van. Doet snel zeer en is aan het einde van de dag keihard. Ben de opmerkingen wel echt zo zat! Dus fijn om deze topic te hebben, want voelde me ook echt wel alleen met zo’n “grote” buik. Nog 2 weken en dan mag ik met verlof 🩵

6 maanden geleden

Reactie op Shann92

32 weken en ik plof uit elkaar voor mijn gevoel. Snap echt niet dat er nog ...
Ik herken dit zo erg!! Bij mijn eerste ook een grote buik, maar leek toen minder in de weg te zitten? Waarschijnlijk omdat er toen corona quarantaine was en ik niet zo hard hoefde te werken als nu. Ook dagen zijn veel drukker met een peuter. Kan niet meer zomaar m’n rust nemen. Einde van de dag idd keiharde buik en dan lig ik ook niet meer lekker in bed en bank… ben t zat!!!

6 maanden geleden

Gister bij de verloskundige meette ze mijn baarmoeder al op 34 weken.. ben nét 30 weken zwanger. 🤷🏼‍♀️

6 maanden geleden

Heel herkenbaar! Heb ook een grote buik, bij mijn dochter was ik zo op het einde pas. Ben nu 32+4 hoop dat ik niet al te veel meer groei 🫢

6 maanden geleden

Van voren valt het mee maar vanuit de zijkant lijk ik wel een flat gebouw

6 maanden geleden

Reactie op Shann92

32 weken en ik plof uit elkaar voor mijn gevoel. Snap echt niet dat er nog ...
Wat een schattige foto zo met grote zus 😍

6 maanden geleden

32 weken 🥰. Hier ook wekelijks de opmerking: Weet je zeker dat het er geen 2 zijn? Jij hoeft niet lang meer he? 🙄

6 maanden geleden

Reactie op FCE.93

32 weken 🥰. Hier ook wekelijks de opmerking: Weet je zeker dat het er ...
Wat een super mooie foto en super mooie buik!