8 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb wel eens stekende pijn tussen m'n schouderbladen maar dat komt dan meer dat ik te lang op m'n linker zijde gelegen heb en als ik dan moet plassen en diep adem haal doet het zeer daar... is dus niet echt het zelfde als bij jou... heb dan helaas ook geen tips voor je♡ hopelijk ben je er snel vanaf

14 dagen geleden

Ik moet direct denken aan zwangerschapsvergiftiging, daar zijn dit symptomen van. Maar ik neem aan dat je goed onderzocht bent.. Goed in de gaten houden. Veel sterkte.

14 dagen geleden

Lijkt me wel een teken van je lichaam om het rustiger aan te doen overigens. Die laatste loodjes he..

14 dagen geleden

Ja gelukkig hebben ze getest op zwangerschapvergifteging met name op help. Gelukkig was dat het niet. Maar wat dan wel? Haha. Net toch weer even overlegd en nu weer een ctg en bloeddruk controle, lijkt allemaal goed te zijn gelukkig

14 dagen geleden

Ik heb t 2 x gehad werd er ook wakker van midden in de nacht . Die pijn was heel heftig en ging door naar voor tussen me borsten net een speer wat er door heen zat.. wat bij mij hielp was me laten masseren op die plekken met olijfolie en liggen t trok snel weg toen

14 dagen geleden

Update, gelukkig met de baby alles goed en geen zwangerschap vergiftiging! Helaas wel gal stenen.... blijkt vaker voor te komen bij zwangeren in het 3e trimester

14 dagen geleden

Reactie op Puck10

Update, gelukkig met de baby alles goed en geen zwangerschap vergiftiging! ...
Ook niet fijn, maar gelukkig maakt de baby het goed.

14 dagen geleden

Hier had ik ook last van. Ik bleek een knoop te hebben dus na een zwangerschapsmassage was ik er van af. Warme douche en paracetamol hielpen niet bij mij. Het was zo'n zeurende pijn. Na de massage heb ik heerlijk geslapen en een weel erna heb ik opnieuw een massage gehad. Nu lijkt het over te zijn.