Ik ben morgen 37 weken en we hebben nog steeds geen naam voor onze dochter. De namen waar we nu tussen twijfelen zijn Teddie en Sare.
Het gaat al een tijdje minder met me en daar krijg ik nu hulp voor (prenatale depressie), maar ik denk dat het me enorm gaat helpen om me aan haar te gaan hechten wanneer we éindelijk een naam voor onze dochter hebben 😅.
Onze zoon heet Sef en deze naam hebben we met 18 weken zwangerschap al gekozen. Ik had nooit verwacht nu nog geen naam te hebben.
Mijn eigen voorkeur is Teddie, namen met ‘ie’ op het einde vind ik al heel erg lang leuk en Teddie vinden we allebei mooi. Mijn vriend heeft lang getwijfeld of het niet alleen leuk is voor een kind. Zelf is de enige twijfel die ik heb dat ‘sommige mensen het niet mooi zullen vinden’.
De voorkeur van mijn vriend is Sare. Vind ik ook een mooie naam. De twijfel die ik bij deze naam heb is dat het veel op Sef lijkt (bijvoorbeeld als je ze roept). Ook is er in onze omgeving een stel (vrienden van vrienden) die een Saar & Seff hebben, dus dat vind ik zelf een beetje gek ofzo?
Sef & Sare
Of
Sef & Teddie
Help me out!! (Laat me vooral weten wat de namen bij je oproepen). Door de situatie waarin ik nu zit blijf ik twijfelen en kom ik er niet uit…