10 Reacties

13 dagen geleden

Up

13 dagen geleden

Ik word er inderdaad ook lichtelijk misselijk van.. probeer het eigenlijk vooral te negeren en iets te doen tussendoor. Na 7 weken heb ik hier namelijk ook nog niets op gevonden 🤷🏻‍♀️

13 dagen geleden

Reactie op Gisella Prosee

Ik word er inderdaad ook lichtelijk misselijk van.. probeer het eigenlijk v ...
Ppff ik vind het wel naar😵‍💫 ik ga ook altijd wel wat doen

13 dagen geleden

Hier ook een. İk lees mee

13 dagen geleden

Herken het niet, je zou je vraag misschien in de Facebookgroepen van la leche league of vraag n lactatiekundige kunnen stellen!

13 dagen geleden

Ik heb hier ook al vanaf het begin last van. De lactatiekundige zei dat het komt door het toeschietreflex en de oxytocine. Dat chocolade eten valk voor het voeden en iets zoetsdrinkem tijdens het voeden hier tegen helpt, al gaat het bij mij nooit helemaal weg. In her begin had ik soms zelfs het gevoel dat ik van mijn stokje zou gaan, had ik ook erg veel bloedverlies tijdens de bevalling waardoor veel dingen snel te veel waren. Nu is hij 8 weken en nog steeds licht misselijk, als ik hem in bed op mijn zij voed heb ik er meestal geen last van.

13 dagen geleden

Reactie op Lonti

Ik heb hier ook al vanaf het begin last van. De lactatiekundige zei dat het ...
Ik had er bij mijn vorige kindje last van, vooral het gevoel flauw te gaan vallen. Bleek inderdaad samen te hangen met de toeschietreflex en de stofjes die daarbij actief zijn. Het werd na verloop van tijd minder heftig, omdat de toeschietreflex ook iets minder sterk werd. Dit keer heb ik het helemaal niet gek genoeg. Hoop dat het snel verbetert voor je, is inderdaad erg vervelend!

11 dagen geleden

Ik heb dit ook tijdens t kolven. Eerst ook een heel naar gevoel in mn buik en voelde me heel down. Gelukkig is dat een heel stuk minder geworden. Maar die misselijkheid blijft wel. Geen idee wat je er aan kan doen.

11 dagen geleden

Google eens op D-MER. Is niet heel bekend maar de combi van hormonen zorgt voor de negatieve gevoelens icm misselijkheid.

11 dagen geleden

Ik krijg een soort heimwee gevoel in mn buik als ik aan het kolven ben