Hi, ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de OXO tot doekjesverdeler in combinatie met waterwipes. Zo ja, dan hoor ik graag jouw bevindingen.
Het eruit krijgen van een waterwipe doekje uit de verpakking is een aardig priegelwerk waar er vaak meerdere doekjes tegelijk meekomen. Zonde en irritant.. Vandaar dat ik benieuwd ben of de OXO deze irritatie wellicht kan oplossen. Alvast bedankt!
Ik heb de OXO doekjesverdeler en ben tot nu toe door alle proefverpakkingen van doekjes uit blije dozen aan het gaan en alle doekjes gaan er gemakkelijk uit 1 voor 1
Wij gebruiken hem en het gaat redelijk! Soms ben ik even het stukje kwijt waar het "begin" van de nieuwe doekjes zijn, maar er komen nooit teveel doekjes mee. We gebruiken ook de waterwipes!
Ik haal vaak vast 2 doekjes uit het pakje voor ik begin met verschijnen en als ik al zie dat het een dikke luier is 3. Waar ik over heb stop ik terug. Werkt heel goed
Die OXO doekjes verdeler met gewicht erin is het geld mega waard. Ik heb voor ons tweede zoontje er nog een gekocht. Gebruik geen waterwipes maar dat zal ongetwijfeld werken.