10 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb het gisterochtend laten doen, geen effect gehad helaas. Morgen weer een poging

5 maanden geleden

Ik heb het vorige zwangerschap met 41+3 laten doen en heeft ook geen effect gehad.

5 maanden geleden

Maandag gedaan met 38.1, kreeg in de avond voorweeen en bij de verloskundige dinsdag was ze indd nog dieper ingedaald. Ik ga vrijdag weer en hopelijk zet het dan door 😊

5 maanden geleden

Reactie op Fatasol

Ik heb het vorige zwangerschap met 41+3 laten doen en heeft ook geen effect ...
Hoeveelste dag ben je toen bevallen? Voor mij 1ste zwangerschap en heb nog steeds geen teken van weeen of iets.... Best spannend.

5 maanden geleden

Reactie op Esra92

Hoeveelste dag ben je toen bevallen? Voor mij 1ste zwangerschap en heb nog ...
Ik ben uiteindelijk met 41+6 bevallen. Dit was nadat de verloskundige m’n vliezen gebroken heeft, toen kwam het allemaal heel snel op gang. De inleiding stond de volgende ochtend gepland, dus ik was blij dat het uiteindelijk toch nog “vanzelf” op gang kwam. Ik ben de week ervoor ook nog 3x gestript, maar dit deed niets. Verder ook helemaal geen voortekenen gehad. Ik ben nu 39 weken en hoop weer dat het uit zichzelf gaat gebeuren 🤞🏼

5 maanden geleden

Ik heb morgen een afspraak staan, ben dan 40+5. Ben benieuwd!

5 maanden geleden

Reactie op Fatasol

Ik ben uiteindelijk met 41+6 bevallen. Dit was nadat de verloskundige m’n v ...
Ik ben tot nu toe ook 2x gestript, maar helaas niet gelukt. Vrijdag weer afspraak in het zkh en dan kijken ook of het gunstig is om vliezen te breken door vk. Blijft ook nog spannend hier....

5 maanden geleden

Nee maar heb wel een positieve ervaring met acupunctuur.

5 maanden geleden

Het is niet bewezen dat het weeën opwekt. Wellicht is het wel ontspannend, waardoor je zelf meer oxitocine kan aanmaken.

5 maanden geleden

Ik heb acupunctuur gedaan op verschillende punten om de bevalling op te wekken. Ook de voeten! De dag na de 2e sessie is de baby gekomen met een stortbevalling van 4 uur. Ik ben overtuigd dat de acupunctuur heeft geholpen! (Ik was 41+1 trouwens)