3 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb dit eerder in mijn zwangerschap links bovenin m’n buik gehad. Althans, het klinkt als dezelfde pijn. Bij mij werd het veroorzaakt doordat de organen verplaatsen en mijn kind mijn buikspieren daar flink zeer had gedaan. De verloskundige zei dat het beurs is vanbinnen zoals een blauwe plek. Kan dit bij jou ook het geval zijn? Kan zijn dat er daar iets bekneld zit, of dat de baby daar flink op los gegaan is (overdag of wellicht tijdens je slaap..)

14 dagen geleden

Reactie op ikwordmoederx

Ik heb dit eerder in mijn zwangerschap links bovenin m’n buik gehad. Althan ...
Ik hoop dat dat het geval is mijn buik groeit niet echt meer maar haar voeten zitten wel op die plek, ik vind het lastig om niet te weten waar het door komt en waarom het niet weg gaat maar dit zou heel goed kunnen, hoever was jij toen je hier last van had ? En na hoeveel dagen trok t weg? Bedankt in iedergeval✨

14 dagen geleden

Er komen 2 dingen in mij op die ik merk. Toch weer bandenpijn, maar dat zit bij mij wel lager dan in het midden van mn buik. Dat ervaar ik echt sinds een paar dagen als scherpe pijn en als de kleine man beweegt doet het inderdaad flink zeer. En de ander is dat de kleine elke keer op 1 plek trapt en daar voelt het dus ook goed beurs. Kun je je daar iets in vinden?