185 Reacties

één maand geleden

Haha op dit topic kan ik alleen maar jaloers zijn! Nog 3 weken werken, aftellen dus elke dag

één maand geleden

Vandaag ff naar kruidvat, jumbo en action geweest. Was opgehangen en opgevouwen. Verder op de bank gelegen, straks even koken en rondje wandelen

één maand geleden

Helaas getroffen door de griep dus vandaag was al een hele uitdaging om de hond 2 keer uit te laten. Hopen dat het morgen wat beter gaat zodat ik wat meer kan doen! 🤒

één maand geleden

Ik moet volgende week maandag en dinsdag ochtend nog en dan begint mijn verlof! 😍

één maand geleden

Gootstenen onstopt, badkamer wc en keuken gepoetst, waterkoker en koffie apparaat ontkalkt, veeell snacks gegeten

één maand geleden

Ik was naar een voorlichting over de kraamtijd, daarna was ik 4uur lang!!! op de bank in slaap gevallen, niet normaal…

één maand geleden

Badkamer gepoetst, met een vriendin thee gedronken en veel op de bank gezeten/gelegen haha!

één maand geleden

Helaas nog aan het werk deze week, maar de plannen voor volgende week: - ontkalken waterkoker en koffie apparaat. - koelkasten schoonmaken - wc en badkamer schoonmaken - vluchtkoffer verder inpakken - hond wassen - weer verder met babyspullen wassen En waarschijnlijk nog veel meer dingen die me dan te binnen schieten 😅

één maand geleden

Reactie op M225

Helaas nog aan het werk deze week, maar de plannen voor volgende week: - on ...
De oven moet hier ook 😅 Ik heb voorlopig geen verlof van mezelf hahaha

één maand geleden

Lol ik heb precies hetzelfde gedaan. De was. Droger. Shit geselcteerd om weg te gooien. Op de bank candycush gespeeld. Ben en jerrys gegeten. Lig nu in bed haha

één maand geleden

Nog geen verlof, maar wel vrije dag vandaag. Heb een set van 320 alcoholmarkers binnnen gekregen dus hele middag al lekker aan het kleuren 😁

één maand geleden

Hier met grote broer in spe naar het cb geweest en toen hij ging slapen heb ik beneden stof afgedaan en ze kwamen zonnepanelen instaleren dus die lieten ook een bende achter in de meterkast/gang en een film met een half oog gekeken🙈

één maand geleden

Serie gekeken, m&ms gegeten 😂 Ff energie opsparen zodat ik zaterdag met het mooie weer iets kan ondernemen haha

één maand geleden

Hahahahaha zo herkenbaar dit.... ben ook heeeel erg aan het ontspullen... maar wel een fortuin uitgeven aan schoonmaakmiddelen en wasmanden etc etc. Mijn vriend kijkt me dan aan van... wat heeft het dan voor zin? Hier vanochtend schilderklasje. Toen naar de kapper en vanavond naar zwangerschapsyoga. Tussendoor wasjes draaien, opruimen, schoonmaken en heeeeeel veel eten. Want non-stop honger.

één maand geleden

Ik heb sinds deze week officieel verlof (met 34 weken). Met de (nu nog jongste) naar babyzwemmen geweest en daarna met een kruik naar bed gegaan omdat ik veel last had van indalingsweeën. In de middag veel met de kleine bezig geweest en de vakantie was van een leuke vakantie in het paasweekend weggewerkt. En nog zooi uit de caravan weer op zijn plek gelegd in huis. Nu ben ik de kleuter aan het vermaken, liggend vanaf de bank 🤭. Ik moet eigenlijk nog veel dingen voor de baby doen, maar door de dagelijkse dingen kom ik daar eigenlijk niet eens aan toe 🙈.

één maand geleden

Wij zijn nog een nachtje samen naar Valkenburg geweest. Nog even met z’n tweetjes. Druk weekend gehad vanwege een verjaardag en Pasen. Dinsdag begonnen met het wassen van de kleertjes en beddengoed van de kleine 🥰 en de laatste dingetjes aan het bestellen en regelen. En daarnaast veel slapen en moe zijn 😴

één maand geleden

Vanmorgen werden de boodschappen bezorgd en de laatste babyspullen van de prenatal. Alle noodzakelijke dingen hebben we nu in huis😄 verder de aankleding van de babykamer afgemaakt en ons zoontje vermaakt. Partner werkt tot 23.00 uur, dus zo zoontje in bad en naar bed. Daarna nog wat was doen en de babykamer verder opruimen. Dan ben ik er voor vandaag ook wel klaar mee en ga ik naar bed😅 Zoontje slaapt de laatste paar weken heel erg slecht, dus als ik 3 uur per nacht haal ben ik al blij😥

één maand geleden

Vanmiddag zijn alledrie de kinderen opgehaald door een vriendin om daar een nachtje te slapen. Heel lief van haar, was ik ook echt wel aan toe. Morgenmiddag haalt mijn man ze bij haar op na werk. Heb toen ze weg waren onze slaapkamer en die van de jongste uitgemest. Stonden nog spullen van verbouwing en een berg gekregen kinderkleren die weg moest na de leuke dingen eruit gezocht te hebben. En weetikveel wat voor zooi de jongste allemaal had verzameld in haar kamertje. Nu even goed zeuren bij mijn man om twee slaapkamermuren nog even te verven. Hij vindt het een beetje onzin en mij lukt het niet meer. Maar ik wil het gewoon zo graag. Morgen ga ik alleen maar leuke dingen doen. En eerst uitslapen.

één maand geleden

Vandaag de eerste verlofdag, 36 weken nu 🥰 wat was ik er aan toe! Had afgesproken om de eerste dag niks te doen behalve rusten maar de nesteldrang kickte uiteraard toch in dus lekker de maxicosi en wandelwagen in elkaar gezet (2ehands gekocht dus alles was uit elkaar om te wassen) en de wasmachine vast grondig gereinigd zodat morgen de babywasjes erin kunnen 💕

één maand geleden

Vandaag officieel verlof, van ziektewet naar verlof met 34 weken zwangerschap.. Heb vandaag de verhuisdozen(2mei verhuizen) ontvangen en een douchestoel.. verder veel bankhangen en slapen tussendoor..