12 Reacties

10 maanden geleden

Ik woonde bij mijn eerste heel klein en had geen ruimte voor een box. Ze lag dan ook meteen op het speelkleed op nog een kleed op de grond. Ze is van eind mei, en het was dus gewoon warm genoeg op de grond met een dekentje. Als ze bij me op de bank lag, legde ik gewoon het voedingskussen dubbel en haar daarop. Werkt ook prima. Ze wilde toch het grootste gedeelte van de dag bij mij zijn, dus ik was blij dat ik voor die paar momenten niet nog wat extra's had aangeschaft.

10 maanden geleden

Mij is echt een babynestje aangeraden door vriendinnen.. Ik heb deze gekregen met mijn babyshower, en hij is op zich best wel “groot”, (denk ik tenminste haha) maar ziet er echt uit als goeie kwaliteit! https://www.mamaloes.nl/mordesign-beige-babynest-met-kussen-d19/?channable=03b61e6964003330313036c2&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Lijstje.nl

10 maanden geleden

Ik ga ook een voedingskussen gebruiken met een hoes eromheen

10 maanden geleden

Reactie op MollySjaakGuus

Mij is echt een babynestje aangeraden door vriendinnen.. Ik heb deze gekreg ...
Je kunt met de touwtjes die door het kussen gespannen zijn het formaat verkleinen. Heel fijn als ze nog zo mini zijn, voelt lekker geborgen! Is dus abosluut een mooi nestje 😊

10 maanden geleden

Ik had het bij mijn eerste niet, nu wel. Enige wat je echt moet weten is dat er géén veiligheid voorschriften zijn waar ze aan (moeten) voldoen. Het is puur wat de fabrikant wilt. Dus laat de kleine nooit zonder toezicht, ook niet even naar de wc, want veiligheid is dus nooit gegarandeerd. Maar goed, ik neem de gok zelf dus ook :) ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen

10 maanden geleden

Dank voor jullie reacties! 😊

10 maanden geleden

Heb zelf deze, duurt wel 2/3 weken voordat het hebt omdat handgemaakt is

10 maanden geleden

Sleepyhead

10 maanden geleden

Hier nooit kindje laten slapen in box en we hadden ook geen babynestje (slapen in babynestje wordt ook afgeraden). Bij ons sliep ze gewoon boven in haar bedje en als ze beneden sliep was het toch vooral of in de kinderwagen of op ons of eventjes op de bank. Bij wakker zijn lag ze bijna altijd op een speelkleed op de grond.

10 maanden geleden

Bij mijn eerste gehad, bij de tweede niet meer aangeschaft. Onze dochter heeft er gewoon niet in gelegen, zonde van het geld geweest. Ze lag voornamelijk lekker op ons, of op een speelkleed, en als we even moesten eten of naar toilet dan in de box of in de triptrap newborn. Wel hadden we voor onze dochter een hoes voor om het voedingskussen dat vond ze heerlijk en zo lag ze ook vaak bij ons op de bank. Voor de tweede is het precies t zelfde verhaal.

9 maanden geleden

Reactie op Sanne 22

Ik ga ook een voedingskussen gebruiken met een hoes eromheen
Deze heb ik ook; ideaal en ontzettend veel gebruikt bij de eerste!

9 maanden geleden

Een reguliere nestje is prima, maar misschien kijken naar eentje die je van onder of zelfs rondom open kan maken waardoor het nestje groter wordt of een soort speelkleed. Als je kindje dan wat meer gaat bewegen en doen is er ook meer ruimte! Ik heb de mijne tweedehands gekocht op Vinted!