15 Reacties

17 dagen geleden

Voor zonnebrand?

17 dagen geleden

Haalllooo! Wij gebruiken voor zowel onze oudste (3 jaar) & onze jongste (5,5 maand) Bübchen, BabyLove en Weleda. Ik weet niet natuurlijk niet waar je woont of dicht in de buurt woont bij de grens met Duitsland, maar wij halen dit namelijk bij de DM. Het is vele malen goedkoper (de Weleda scheelt al helemaal in kosten). La Roche Posay ken ik alleen voor volwassenen, geen idee of hier ook spul voor kinderen is. Maar verder geen ervaring mee. 🥰

17 dagen geleden

Reactie op Sanvita

Voor zonnebrand?
Neee gewone creme voor na t douche enzo🤭

17 dagen geleden

Reactie op UmmSulayman

Neee gewone creme voor na t douche enzo🤭
Aah ik snap het! Hier niets

17 dagen geleden

Voor mijn dochter gebruikte ik altijd la roche posay lipikar baume. Hele fijne creme en mag vanaf de geboorte gebruikt worden. Mijn zoontje heeft eczeem en reageert hier helaas ook op al is het hypoallergeen en bedoeld voor de huid met neiging tot atopisch eczeem. Voor hem gebruiken wij vaseline cetomacrogolcreme van de apotheek.

17 dagen geleden

Ik ben zo blij met sheabutter!

16 dagen geleden

Wij gebruiken alles van Petit & Jolie. Daarnaast ook shea butter voor de billen en soms kokosolie.

16 dagen geleden

Alleen kokosolie 😃

16 dagen geleden

Huidolie van Bio-Oil, ruikt heerlijk en maakt de huid zo zacht

16 dagen geleden

Voedende olie van Weleda is erg fijn en smeert goed. Baby olie van Zwitsal ook en de gezichtscreme van Weleda is top!

15 dagen geleden

Wij gebruiken kokosolie en heeeeeel soms Zwitsal lotion als het op is of we het niet bij de hand hebben

15 dagen geleden

Shea butter van Natural Baby Store! Top spul! 😍

15 dagen geleden

Ik gebruik op advies huisarts vanwege eczeem en geen parfum de lanette creme is niet eens zo duur en van de etos. Kruidvat heeft het ook geloof ik.

15 dagen geleden

Ik gebruik eigenlijk niks om in te smeren. Alleen als ze is een droog plekje heeft en dan gebruik ik deze https://www.kruidvat.nl/kruidvat-baby-verzorgende-creme/p/3036706?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1tes0_-ThgMVSpeDBx2rgyK9EAQYASABEgIS3PD_BwE

14 dagen geleden

Olie van naif voor zijn lichaam en gezicht vaseline cetomacrogol creme,