1252 Reacties

3 maanden geleden

Ik had vannacht levensecht gedroomd dat ik een miskraam kreeg en veel bloed verloor. Toen ik wakker werk was het gelukkig een droom, was er geen bloed en had ik een mooie positieve test ☺️ Sinds dat ik zwanger ben wordt vaak vroeg wakker s ochtends en soms ook wel heftig dromen. Meer mensen daar last van ?

3 maanden geleden

Reactie op Char321

Ik had vannacht levensecht gedroomd dat ik een miskraam kreeg en veel bloed ...
Same ik heb precies dezelfde droom gehad!! En elke ochtend rond 05.30 wakker - en mag van mezelf er dan pas om 07.00 uit om te testen. Maar pff als dit nog de komende weken zo gaat 😅

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook net aan 4 weken zwanger 😊 Vannacht eindelijk een goede nacht gemaakt maar voor ik had getest ook al hele week slecht geslapen. Echt mega pijnlijke gevoelige borsten, nog nooit vrijwillig een bh aangetrokken 🙃 Meer honger herken ik ook wel, zit nu aan een ontbijten terwijl ik echt nooit ontbijt 😋 Ik hoop dat iedereen een fijne gezonde zwangerschap tegemoet gaat 💕

3 maanden geleden

Reactie op Char321

Ik had vannacht levensecht gedroomd dat ik een miskraam kreeg en veel bloed ...
Ik heb niet gedroomd over een miskraam maar inderdaad vroeg wakker! Gelukkig daarna nog wel iets in slaap gevallen. En ook gewoon zweten in bed. Doe ik normaal ook niet echt!

3 maanden geleden

Reactie op Char321

Ik had vannacht levensecht gedroomd dat ik een miskraam kreeg en veel bloed ...
Ik heb idd ook wel rare dromen. Al had ik die al tijd al.. Ze zijn nu erger. Heb maandag gedroomd dat Christian Grey onder m'n douche stond. Eén van de betere dromen.

3 maanden geleden

3+6 hier En zojuist mini veeg bruinverlies.. ik ben zo bang dat het voorbode is. Vorige zwangerschap had ik ook een bloeding, vooral bruin/donkerrood en dat bleek uiteindelijk bbz 😭

3 maanden geleden

Reactie op KimAnne93

3+6 hier En zojuist mini veeg bruinverlies.. ik ben zo bang dat het voorbo ...
O wat vreselijk zeg. Snap dat je in stress zit. Veel sterkte ♥️

3 maanden geleden

Reactie op KimAnne93

3+6 hier En zojuist mini veeg bruinverlies.. ik ben zo bang dat het voorbo ...
Agh wat een spanning :( je hoort ook wel verhalen dat het gewoon goed komt hé. Maar dat maakt het niet minder stressvol, sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op KimAnne93

3+6 hier En zojuist mini veeg bruinverlies.. ik ben zo bang dat het voorbo ...
Ah...ik snap dit. Ik heb dit ook al een aantal keren gehad afgelopen dagen.. En idd ook bij de vorige zwangerschap een miskraam.. Probeer mezelf voor te houden dat het van alles kan zijn.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan

3 maanden geleden

Hebben jullie ook de ene dag meer symptomen dan de andere? Zo heb ik de ene dag enorm zere borsten en de andere dag helemaal niet. Word ik dan helemaal onzeker van, maar ik lees op verschillende forums dat dit heel normaal is. Ben benieuwd of jullie dit herkennen 😊 Verder heb ik buikkrampjes en ben ik continu doodmoe haha.

3 maanden geleden

Oh en ik heb dus juist GEEN honger, ook bijzonder

3 maanden geleden

Reactie op Siem_1

Hebben jullie ook de ene dag meer symptomen dan de andere? Zo heb ik de ene ...
Ik had toevallig net het ziekenhuis aan de telefoon voor een afspraak voor de eerste echo en zij zei nog van maak je niet druk over wel of geen symptomen, want het zegt namelijk helemaal niks😊 Dus probeer jezelf die stress te besparen. Ik heb trouwens ook niet echt honger ofzo!

3 maanden geleden

Reactie op Pris13

Ik had toevallig net het ziekenhuis aan de telefoon voor een afspraak voor ...
Dat is wel fijn om te lezen!

3 maanden geleden

Hoi, Gefeliciteerd allemaal, spannend hoor! Dinsdag een positieve early test drie dagen vóór NOD. Blij, onzeker, alles bij elkaar! Afgelopen juni na 11 weken een miskraam gehad nadat de tweede echo niet goed bleek. Hoe 'onbezorgd' ik toen was, hoe spannend ik het nu vind. Durf de blijdschap nog niet helemaal toe te laten merk ik. Heb flink hoofdpijn, diarree, vlagen van misselijkheid en slaap slecht. Dingen die ik in de berichten hierboven voorbij heb zien komen dus dat stelt gerust. Gedeelde smart is halve smart ;) Liefs 🍀

3 maanden geleden

Reactie op Pris13

Ik had toevallig net het ziekenhuis aan de telefoon voor een afspraak voor ...
Wanneer heb je de eerste echo ? Ik heb net contact gehad en ik mag op 13-3 langskomen voor de echo. Dan ben ik precies 7 weken zwanger

3 maanden geleden

Reactie op Char321

Wanneer heb je de eerste echo ? Ik heb net contact gehad en ik mag op 13-3 ...
Ooh spannend! Ik 11 maart😊 dan ben ik 6+3 ongeveer

3 maanden geleden

Reactie op Pris13

Ooh spannend! Ik 11 maart😊 dan ben ik 6+3 ongeveer
O dat is wel een hele vroege echo. hopelijk zie je het hartje dan al wel

3 maanden geleden

Reactie op Char321

O dat is wel een hele vroege echo. hopelijk zie je het hartje dan al wel
Ik hoop het ook! Vorige keer met 5,5 week zagen we het ook al.

3 maanden geleden

Reactie op Char321

O dat is wel een hele vroege echo. hopelijk zie je het hartje dan al wel
Mijn echo is ook vervroegd, ook 11 maart met 6+3. Ze zeiden idd kans op horen van het hartje is verdeeld. Het kan of het is net te vroeg maar moeten in ieder geval zien of het in de eileider zit of niet. Dat is bij ons de reden voor vervroegd.

3 maanden geleden

Reactie op KimAnne93

Mijn echo is ook vervroegd, ook 11 maart met 6+3. Ze zeiden idd kans op hor ...
Spannend! Mogen we tegelijk.