11 Reacties

16 dagen geleden

Gefeliciteerd ♡

16 dagen geleden

Wat leuk dat ze dat deden! Bij mij zei ze: ik kijk daar niet naar.

16 dagen geleden

Reactie op nahas

Wat leuk dat ze dat deden! Bij mij zei ze: ik kijk daar niet naar.
Bij ons zeggen ze het ook niet weet ik van de vorige keer. Netjes wachten tot de geslachtsecho vanaf 16 weken haha.

16 dagen geleden

Reactie op nahas

Wat leuk dat ze dat deden! Bij mij zei ze: ik kijk daar niet naar.
Mag officieel ook niet las ik, was een hele chille echoscopiste… hele echo ging zo soepel en toen ik het zo vroeg keek ze ernaar. was voor ons ook geen must want heb over 1,5 week de geslachtsecho

15 dagen geleden

Leuk! Ik heb mijn echo straks, ben benieuwd of ik het geslacht kan vragen of zelf raden 😂

15 dagen geleden

Ik had pech, degene die de echo maakte zei dat ze het geslacht wel kon zien, maar ze "mocht" het niet delen omdat het zo vroeg nooit 100% zekerheid is. Zo flauw haha 😂

15 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik had pech, degene die de echo maakte zei dat ze het geslacht wel kon zien ...
Hoe veel weken ben je nu?

15 dagen geleden

Reactie op Happy mother

Hoe veel weken ben je nu?
12+5 😁 moet maar wachten tot de volgende echo dan 😮‍💨

15 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

12+5 😁 moet maar wachten tot de volgende echo dan 😮‍💨
Balennnnnn k ben benieuwd ga het straks wel vragen als ze het ziet of ze het wil delen of op wil schrijven..

14 dagen geleden

Reactie op Happy mother

Balennnnnn k ben benieuwd ga het straks wel vragen als ze het ziet of ze he ...
Officieel mag het blijkbaar niet voor 16 weken :o Ik besprak gister nog met mijn man en blijkbaar maakte die van ons een opmerking (die ik zelf even niet hoorde) waarin ze eigenlijk bevestigd dat het waarschijnlijk een meisje is 😂 ben benieuwd of dit op de 16 weken echo ook zo blijkt.

14 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Officieel mag het blijkbaar niet voor 16 weken :o Ik besprak gister nog met ...
Wat spannend. Ik kaart het gewoon aan en we zien het wel. Heb met me man een kleine weddenschap. We denken precies tegenovergestelde van elkaar hihi. Ik heb voor de zekerheid volgende week vrijdag de geslachtsecho, dit kan bij 14 weken. Dan ben ik 14.6.