102 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ja ik ben veertig en zwanger van de tweede!

één maand geleden

Hoi! Ja ik ook! Zwanger van de eerste (is wel m’n derde zwangerschap)

één maand geleden

Leuk! Ik ook. Ik heb al 2 pubers van 12 en 15 en 2 vlinderkindjes van 9 en 13.

één maand geleden

Yes, 42 en 7 weken zwanger van de tweede. Dochter van bijna 2.

één maand geleden

Ik ook 40 en zwanger van hopelijk nummer 2… Blij dat er meer zijn! Zat al een tijdje denken hier een topic op te beginnen.

één maand geleden

Yes, ik ook. Ik ben 40 en zwanger van de derde. Onze oudste is 6, jongste is 3.

één maand geleden

Wat leuk al jullie reacties. Ik ben 44 en zwanger van onze derde. Aanstaande vrijdag heb ik de eerste echo. Erg spannend. Vorige zomer een missed abortion gehad na een kloppend hartje. Sowieso een flinke voorgeschiedenis van miskramen. Maar werd steeds heel snel zwanger en dan stopte het weer. Wel 2 gezonde kinderen van 6 en 4 jaar.

één maand geleden

Hoeveel weken zijn jullie zwanger en hebben jullie al een echo gehad?

één maand geleden

Reactie op Katrien2021

Yes, 42 en 7 weken zwanger van de tweede. Dochter van bijna 2.
Ik heb vorige week de eerste echo gehad. Kloppend hartje gezien. Maar afgelopen oktober een missed abortion gehad met 9 weken, na twee keer een kloppend hartje gezien te hebben, dus extra spannend nu 🍀

één maand geleden

Ik heb vandaag de eerste echo gehad met duidelijk kloppend hartje! Volgens de meting nu 8+6 weken zwanger. Vorig jaar heb ik ook een miskraam gehad met 7 weken. De verloskundige zei nu dat de kans nog heel klein is op een miskraam, dus dat is wel een geruststelling! Ik ben 43.

één maand geleden

Hoi 41 en 4+2 weken zwanger van de 2e. Ik was 39 toen ik mijn dochter kreeg.. Zij kwam 10 weken te vroeg,dus het is wel mogelijk dat dit ern november baby wordt

één maand geleden

Reactie op Elmafisa

Ik heb vandaag de eerste echo gehad met duidelijk kloppend hartje! Volgens ...
Wat fijn zeg! Heel mooi bericht. Voel je je een beetje gerustgesteld? Ben jij 2 kinderen verloren? Wat een groot verdriet.

één maand geleden

Reactie op Femke338

Hoi 41 en 4+2 weken zwanger van de 2e. Ik was 39 toen ik mijn dochter kr ...
Dat was dan heel spannend bij haar geboorte. Was er een aanleiding voor? Heeft ze daar zelf nog hinder van?

één maand geleden

Mijn man, dochter en ik zijn rond deze tijd jarig. Mijn zoon is de 'eenzame' in november. Dus als deze zwangerschap standhoudt, lijkt het me wel heel leuk voor onze zoon. Kunnen ze samen feestvieren. Zou nu rond 19 november uitgerekend zijn. Eerst de echo maar afwachten. Pffff.

één maand geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Dat was dan heel spannend bij haar geboorte. Was er een aanleiding voor? He ...
Dat was zeker heel spannend . Er is nooit een oorzaak gevonden. Ze is nu 2 jaar en behalve het feit dat ze wat klein en licht is , heeft ze er verder geen hinder van. Ze heeft net alle 2 jarigen tests achter de rug en ze is qua ontwikkeling een normale 2 jarige

één maand geleden

Hier net 45 jaar en vandaag ook echo gehad met 8 + 6. Ook eerder een missed abortion gehad. Dat en leeftijd maakt deze zwangerschap wel extra spannend.

één maand geleden

Reactie op Patricia42

Hier net 45 jaar en vandaag ook echo gehad met 8 + 6. Ook eerder een missed ...
Hoe was de echo? Kon je al veel zien?

één maand geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Wat fijn zeg! Heel mooi bericht. Voel je je een beetje gerustgesteld? Ben ...
Ja dat klopt, het zal heel spannend zijn tot en met de geboorte, maar de eerste overwinning hebben we binnen! Dat voelt heel fijn. Nu op naar de nipt en 13 weken echo.

één maand geleden

Wordt in september 42 en zwanger van de 4de. Heel spannend maar gelukkig niet de enige wat oudere moeder zo te lezen. Gefeliciteerd allemaal

één maand geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Hoe was de echo? Kon je al veel zien?
🥰 Volgende week dinsdag de termijnecho.