14 Reacties

14 dagen geleden

Wachten tot je hormoonspiegel weer veranderd en slapen beter gaat 😇

14 dagen geleden

Je zou een zwangerschapskussen kunnen proberen. Die van mij is vandaag binnengekomen, vorige zwangerschap was dit voor mij de uitkomst! Ik merk dat ik nu ook meer begin te draaien.

14 dagen geleden

Mediteren voor ‘t slapen gaan kan helpen

11 dagen geleden

Ik slik suprimal tegen de misselijkheid, en ik kwam er pas achter dat ik zoveel beter slaap als ik savonds ook een pilletje neem ☺️ dus nu gewoon smorgens eens tegen de misselijkheid en ‘s avonds een voor het slapen😂

11 dagen geleden

Ik heb recent ook een zwangerschapskussen aangeschaft, slaap echt veel beter. Dus raad dit aan 🤭

11 dagen geleden

Werd ik maar om 4 uur wakker. Ik word elke dag om 1.50 wakker. 🥺

10 dagen geleden

Ik ben helemaal gestopt met koffie en andere caffeinehoudende dranken. Wellicht is het een placebo-effect, maar het werkt voor mij wel.

10 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Ik slik suprimal tegen de misselijkheid, en ik kwam er pas achter dat ik zo ...
Dit!! Ik kan het alleen 's avonds, maar was tussendoor 2 dagen gestopt en merkte zó'n verschil... Twee vliegen in één klap😅

10 dagen geleden

Reactie op Emma7632

Dit!! Ik kan het alleen 's avonds, maar was tussendoor 2 dagen gestopt en m ...
Kan = pak

10 dagen geleden

Ja ik slaap ook slecht. Kan geen fijne houding vinden. Heb vant weekend een zwangerschapskussen van litollo besteld. Hoop daarmee beter te kunnen slapen.

10 dagen geleden

Reactie op Emma7632

Dit!! Ik kan het alleen 's avonds, maar was tussendoor 2 dagen gestopt en m ...
Haha echt, ik was gisteravond al in slaap gevallen voor in hem genomen had en jahoor, 3 uur was ik al wakker. En nu een partij beroerd 🤭

10 dagen geleden

Ik slaap beter nu ik weer ben begonnen met sporten (kon paar weken niet vanwege spugen/vermoeidheid). Dus ik kan het echt aanraden om te bewegen/ krachttraining te doen☺️

10 dagen geleden

Hier ook een drama, kan niet langer als 2,5/3u aan een stuk slapen en dan klaar wakker terwijl ik zo moe ben.. kan ook geen houding vinden🥹