Wij hebben gekozen voor de nipt met nevenbevindingen. Het wachten is echt slopend. Wij worden gebeld met de uitslag door het ziekenhuis (umc Utrecht). Hoe ging dat bij jullie en hoe lang hebben jullie op de uitslag gewacht?
Niet bang zijn! Ik heb hem vanmorgen gehad. Je krijgt 1 naald in je arm, daar trekken ze die 6 buisjes uit. Gewoon de andere kant op kijken! Je merkt niet eens dat ze er 6 uithalen zo snel gaat het! Ik was binnen 5 minuten klaar🩷
😳😭 Ik heb ook een naaldenfobie … kijk er nu al tegenop!!
Ik keek er ook tegenop, maar als je wegkijkt is het echt beter te doen! Als de prikker goed is voel je het namelijk niet echt en door weg te kijken kan je doen alsof er niks aan de hand is 😂 wou dat ik dit vroeger ook al zo deed, heb echt veel drama gemaakt omdat ik bang was toen 😅
Bij ons was de uitslag er veel sneller dan verwacht! Ik was op maandag geprikt, en vrijdag kreeg ik de uitslag al! Ik kreeg een mailtje, dat wist ik van tevoren.
Hier vrijdag geprikt voor de NIPT, en zojuist een telefoontje gehad van de verloskundige dat de buisjes bloed niet goed in Maastricht zijn aangekomen, waardoor ik nog een keer mag prikken en weer op het wachtbankje mag :')
Wow dat is snel. Fijn dat alles goed was. Naar welk laboratorium is het blo ...
In Maastricht. Moet wel nog een keer bloedprikken omdat ze te weinig hadden (5 gewone buisjes en 2 nipt) dus ze moeten er nog 1 hebben voor de schildklierwaarden 😅