17 Reacties

14 dagen geleden

Wij gaan ook in augustus en ben dan ongeveer even ver als jij. We gaan zelf ook met de auto en moeten 2400 km rijden, maar vliegen is voor mij echt geen optie ivm enorme vliegangst. Ik ga er gewoon open minded in en als tegen die tijd blijkt dat ik het toch te zwaar ga vinden, dan annuleren we alsnog. Geluk is dat wij op bestemming een eigen huis hebben, dus wat dat betreft misschien iets makkelijker met annuleren.

14 dagen geleden

Wij gaan in juni naar Italie! Met een dreumes van dan 20 maanden, en ik ben dan zelf rond de 17 weken zwanger. We gaan met de auto! Merk dat ik het ook wel spannend begin te vinden. We gaan wss snachts rijden, en mocht het tegen zitten dan gaan we overnachten. Maar het idee is om in 1x te rijden! Mij lijkt vliegen juist niet fijn, omdat je er niet ‘uit’ kan en met de auto kun je stoppen wanneer je wilt!

14 dagen geleden

Reactie op lisas99

Wij gaan ook in augustus en ben dan ongeveer even ver als jij. We gaan zelf ...
Ohh, wij gelukkig iets minder ver (1800km enkele reis) wij hebben ook een eigen huisje, dus als we niet meer willen, kunnen we de dag ervoor nog bepalen bij wijze van spreken. Maar ik weet gewoon niet hoe ik dat met een peuter ga doen, zo lang in de auto 😂 en dan zelf als bollie er ook nog ergens tussen

14 dagen geleden

Reactie op sterre1996

Wij gaan in juni naar Italie! Met een dreumes van dan 20 maanden, en ik ben ...
Ja wij willen als we met de auto gaan ook ‘s nachts rijden en aan een stuk. Toen onze kleine 2 maanden oud was zijn we wezen vliegen, en dat is ons eigenlijk heel goed bevallen. Maar nu is die 12 maanden ouder, dus geen idee hoe dat dan gaat…

14 dagen geleden

Ik ga over 1,5 week! Ben dan 15/16 weken. Wij hebben er dit jaar wel rekening mee gehouden. In januari geboekt met het idee dat “stel we worden toch snel zwanger” dat we niet pas in september gaan (doen we normaal wel). Dus blij dat het zo heeft uitgepakt 🙊 Ik ga trouwens gewoon vliegen ook. Zag dat het tot week 29 geen issue is bij Tui!

14 dagen geleden

In september naar Spanje met de auto met 32 weken 😍. Vorige zwangerschap Frankrijk, met de auto met 32 weken is dat erg goed bevallen. Na thuiskomst bijna gelijk met verlof 🙂.

14 dagen geleden

Wij gaan half september 2 weken naar Zakynthos, dochter is dan ruim 2 jaar. Was al geboekt voordat we wisten dat ik in verwachting was, vond het nog even spannend hoe dat zat met vliegen maar ik ben dan rond de 33 weken als we terug komen, vliegen mag tot 36 weken. 😅

14 dagen geleden

Wij gaan in juni 1,5 week naar Italië met de auto met onze dochter van dan bijna 3, zelf ben ik dan ongeveer 18 weken🙂. Had de vorige zwangerschap rond die tijd zware bekkeninstabiliteit dus wij gaan sowieso overnachten in Zwitserland op de heenweg. Terug willen we vaak toch in 1 x rijden. Is zo’n 1400 km enkele reis. Voor onze dochter genoeg snacks en speelgoed mee. En in nood zetten we de iPad aan 🙈🤪.

14 dagen geleden

Wij gaan in augustus 2 weken naar Zweden. Vliegen er heen en daar rond reizen met de auto. We zullen alles misschien iets op een lager tempo moeten doen maar in principe ga ik er van uit dat het gewoon kan

14 dagen geleden

Wij gaan de eerste 2 weken van de zomervakantie naar Mallorca. Ons zoontje is dan 2 jaar en 3 maanden en ik ben rond de 23/24/25 weken zwanger tegen die tijd. Is ons eerste keer vliegen met ons zoontje, vorige keren elke keer met de auto geweest. Maar hij begint nu de auto echt verschikkelijk te vinden na ongeveer 1.5 a 2 uur rijden (en dan wilt ie ook echt niet meer de auto in als we even tussendoor zouden stoppen) dus we gaan eens kijken hoe die het vliegen vind haha😂 Hopelijk voor mij ook beter te doen, in de zwangerschap van mn zoontje zat ik met 12 weken al volledig in de ziektewet wegens bekkeninstabiliteit. Nu bijna geen last hiervan, dus hopelijk blijft dit en kan ik hem normaal vermaken zonder zelf pijn te lijden😝

14 dagen geleden

Eind mei begin juni 3 weken naar Griekenland en eind augustus een weekje gran canaria.

14 dagen geleden

Ik ga in mei (over zo'n 2 weken) hopelijk ben ik dan weer fit, want recent weer opnieuw erge misselijkheid gekregen 😮‍💨 Ik wil ook nog een klein tripje doen wat later in de zwangerschap, een babymoon in een hotel of een kort tripje naar Duitsland ofzo. Doe al deze vakanties wel gewoon met een bus met genoeg stops voor als je moet plassen 😂

14 dagen geleden

Reactie op eemyxo

Ik ga over 1,5 week! Ben dan 15/16 weken. Wij hebben er dit jaar wel rekeni ...
Haha ik heb ook op die manier geboekt 😂

14 dagen geleden

Ik vertrek overmorgen voor een weekje Luxemburg 😄 Voor de vakantie eind september durf ik echt nog niets te plannen ..

13 dagen geleden

Wij gaan in juli weg, ik ben dan 19/20/21 weken zwanger. Wij gaan 1400km rijden en ik zie er enorm naar uit. We gaan 13 dagen naar een B&B en zullen dus ook weinig zelf koken, zitten aan het strand en bij het stadje. We zullen niet al te veel doen en vooral genieten van onze laatste vakantie samen

7 dagen geleden

Wij gaan 3 weekjes naar Marokko met het vliegtuig in juli. Ben dan circa 24 weken als we vertrekken en dus 27 weekjes bij terugkomst. Spannend hoor 🥺🥺

7 dagen geleden

Wij gaan laatste week mei naar Samos, ben dan 16 weken