Hi, ik wil graag even mijn ervaring delen met jullie, omdat ik toch de laatste dagen zo gespannen en zenuwachtig ben. Ik moest 5 maart eigenlijk ongesteld worden, uiteindelijk zag ik einde vd dag een beetje bruin bloed. Ik dacht dat mijn menstruatie begon en nog niet helemaal door wilde zetten. De dagen erna werd het bloed roziger en roder en het bloedde wel, maar ik voelde geen menstruatie klachten die ik normaal wel heb! Ik heb normaal best wel zware menstruaties en hevige bloedingen met veel klachten. Deze had ik nu niet. Ik heb 7 maart al getest wat eigenlijk te vroeg is, maar ik testte 2 x positief. Alleen door het bloedverlies wat niet stopte en tot op heden nog niet is gestopt, voelde ik me een beetje onzeker. Als het bloed namelijk echt rood is en blijft dan kan dit ook een begin van een miskraam zijn. Dus ik heb Zaterdag 8 Maart nogmaals getest en ook hier kwam gelijk een positieve test uit. Vandaag nog steeds bloed, ene keer wat meer donkerrood, maar ook gewoon rood. Het is niet heel veel bloed, maar het blijft wel bloeden. Ik heb dus vandaag nog een keer getest, en godzijdank nog steeds positief (1-2 weken zwanger clearblue) plus ik had nog een test van kruitvat gedaan waar ook T1,T2,T3 en T4 op staat en ik had een streep bij T1, maar ook een heeel licht streep bij T2. Voor nu wel gerust gesteld omdat ik denk dat ik het wel een miskraam zou worden, het hormoon al iets was afgenomen en dat ik dan niet het streep bij T2 had gezien.
Pfff wat een rollercoaster zeg.. ik voel wel dat de hormonen door mn lijf gieren ik heb veel winderingheid, opgeblazen gevoel, doodmoe maar ook heel erg hyper van binnen en rusteloos. Ik vind het nog zo spannend! Zolang ik nog bloed voel ik mij nog niet heel fijn.
Ik heb het gevoel dat er niet veel vrouwen zijn die zolang bloeden en klachten hebben bij een innesteling. Zijn er hier meer vrouwen die wel langer bloedden?
Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik en mijn vriend proberen het al een aantal jaar, en ineens is het op natuurlijke manier toch gelukt!🙏🍀 en anders zouden wij deze maand zoals afgesproken contact opnemen met de fertiliteit poli in het ziekenhuis omdat we dan een ander traject in zouden gaan als het ons zelf niet gelukt was.
En juist in deze maand zijn we toch Zwanger.
Ik hoop zoooo erg dat het gewoon goed blijft gaan en kan niet wachten tot 31 Maart als we onze eerste Echo hebben.
Ik zal nog even alle testen toevoegen die ik heb gedaan. Een licht streep schijnt dus wel echt een streep te zijn, ook al zie je hem streepje bijna niet, maar hij is heeeeeeeel licht van kleur, dan is het toch een positieve test. (Heb ik mij laten informeren)