24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub november 2026

Hoe vertellen aan negatieve moeder.

Mees30

8 uur geleden

Dag dames, Ik hoop misschien dat er iemand in een zelfde situatie zit of mee heeft gemaakt. De titel zegt het al... Hoe mijn zwangerschap bekend maken aan een negatieve moeder. Om het verhaal wat duidelijker te maken. Mijn moeder heeft vanaf baby nummer 1 eigenlijk nooit echt positief gereageerd. En vanaf baby 2 eigenlijk verre van. De rede weet ik zelf ook niet goed. Ze heeft altijd wat negatiefs te zeggen. Wie zet er op deze wereld nog een kind. En je hebt er al zoveel. En het is ook altijd zielig voor mijn andere kinderen. Mijn eerste was een meisje en de vier die volgde waren jongens ook dat was altijd super zielig voor mijn dochter . Te veel verjaardagen voor mijn moeder. En ga zo maar door. Het vervelende er aan is is dat ik het dus altijd super lang geheim houd. Bij mijn 5de tot wel 25/26 weken. Het geeft mij veel stress. Er is ook geen reden voor alle negatieve dingen die zei zegt. Wij hebben het hartstikke goed gaan op vakanties iedereen heeft een grote eigen kamer. De kinderen zitten op een sport. Hebben alles wat hun hartje begeert. Wij vragen ook nooit om op te passen en regelen alles zelf. Mijn kinderen zijn zeer blij en zeker omdat mijn laatste kindje nu een meisje is. Maar het drukt toch een beetje de pret. Ik twijfel om het gewoon een keer duidelijk te zeggen met daarbij de vermelding dat ik geen mening wil horen. Maar een moment later twijfel ik weer aan die aanpak... Iemand tips????🌸🌸

Geboorteclub november 2026

3
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.