8 Reacties

14 dagen geleden

Huh? Hoe dan?! Heel jammer!

14 dagen geleden

Maar weet je zeker dat het echt verklapt is of dat het misschien is om je op een verkeerd been te zetten 😅

14 dagen geleden

Wat als ze een grapje maakte? 😜

14 dagen geleden

Nou ik hielp haar omdat je veel keuzes moest invoeren en zij zou als dan nog poppers erbij doen. En toen noemde ze alles op om te bevestiging en toen zei ze het geslacht. En daarna hebben we het samen afgerekend omdat ze het toch al had gezegd. Maarja nu twijfel ik of ik het tegen me man moet zeggen, of pas na de gender.

14 dagen geleden

Reactie op RK.

Nou ik hielp haar omdat je veel keuzes moest invoeren en zij zou als dan no ...
Erna.. bij mij ook verpest maar doe alsof ik niks weet. Betekent niet dat het voor de rest ‘verpest’ moet worden

14 dagen geleden

Reactie op RK.

Nou ik hielp haar omdat je veel keuzes moest invoeren en zij zou als dan no ...
Je had haar ook niet moeten helpen maar lekker aan een ander moeten overlaten. Gevaar lag hier dus al op de loer haha. Nee ik zou lekker nog als verassing houden voor je man hoor.

14 dagen geleden

Reactie op Babyjune2023!

Je had haar ook niet moeten helpen maar lekker aan een ander moeten overlat ...
Ja is ook zo maar ik zei ook gewoon dat ik daarna meteen weg ging zodat zij het kon afmaken en alsnog ging het mis. Heb letterlijk alleen die opties ingevoerd en ze hoefde alleen juiste geslacht in te voeren en betalen. Dus had gewoon zo moeten zijn. Maar goed, geheim houden is beter inderdaad. Wel lastig hoor.

13 dagen geleden

Reactie op RK.

Ja is ook zo maar ik zei ook gewoon dat ik daarna meteen weg ging zodat zij ...
Jaa is ook lastig! Weet je vriend wel dat jij het weet? Anders kan je hem zelf vragen wat hij wilt. Als hij van niks weet zou ik er helemaal niet beginnen.