13 Reacties

vorige maand
Wij hebben een oudere variant van de Dubattie one en zijn er heel tevreden over. Laatst een probleem met onze band en zijn toen netjes geholpen in de winkel. Was de eerste keer dat er iets was met onze kinderwagen. Wellicht heb je er iets aan.

vorige maand
Reactie op MamavanBoaz
Wij hebben een oudere variant van de Dubattie one en zijn er heel tevreden ...
O fijn! Ja goede ervaringen zijn juist ook welkom! Haha want het is gewoon een mooie deal, makkelijk inklapbaar en voelde degelijk en het autostoeltje spreekt mij ook aan omdat hij in verhouding met andere licht is en platter kan.

vorige maand
Ik heb ook een oudere versie. Met name de bak onderin vind ik erg onhandig. Er past nauwelijks wat in en het is moeilijk toegankelijk. Verder wel voor 2 kids gebruikt, maar ik zou nu een andere kopen denk ik.
Ik snap wel heel goed dat het een mooie deal is inclusief autostoel!!

vorige maand
Ja, dubatti is het eigen merk van babypark. Dat klopt.
Ik ken ook mensen die ontzettend tevreden zijn over hun Dubatti wagen.
En onthoud dat het doorgaans de mensen met klachten zijn die je hoort, tevreden mensen uiten zich toch minder snel.
Persoonlijk vind ik de boodschappenmand erg onhandig, ik 'gooi' er liever makkelijk wat in. En luchtbanden vind ik ook niet top, foamgevulde banden gaan niet lek.
Maar als deze wagen voor jullie goed voelt: Ga er vooral voor

vorige maand
Ik heb exact dezelfde wagen. Ik ga er binnenkort een 2d ronde mee beginnen.
Moet dan wel nieuwe bandjes aanschaffen want die zijn versleten. Dat vind ik opzich niet erg want ik heb er ook superveel mee gelopen.
Het handvat is bij mij een beetje losgekomen, ook door veel te gebruiken en het inladen in de auto.
De kleur is bij mij heel erg verkleurd door de zon. Dat vind ik echt zonde. Ook kan hij niet zo veel gewicht dragen. Als ik boodschappen ging doen liep hij al snel aan bij de wielen.
Opzich prima wagen, niet per se de allerbeste

vorige maand
Ik vind de boodschappenmand méga onhandig. Dit is een oudere versie trouwens; de nieuwe van dubatti (de “two”) heeft een ander soort boodschappenvak.

vorige maand
Wij hebben precies dezelfde besteld! Vind het een hele mooie wagen en rijdt ook heerlijk. Ik denk dat er altijd wel iets niet helemaal 100% handig is aan een wagen maar dat je voor het geld hiervan een mooie deal hebt!

vorige maand
Ik heb de two, heel tevreden mee. Gaat hier ook gewoon mee voor de tweede ronde. Wij wonen best landelijk en met die grote wielen is het heel fijn wandelen op gravel/bospaden. Hier trouwens ook geen problemen met de boodschappenmand.
In elkaar zetten vond ik wel een ding trouwens, vooral de wieg. Daar wacht ik nu niet tot 2 dagen voor de bevalling mee😂

vorige maand
Ik ben an sich tevreden, maar ik vind hem wel zwaar rijden. Misschien komt dit nu omdat ik zwanger ben met bekken instabiliteit ik pak sindsdien de buggy voor m’n zoontje die rijdt veel lichter.
Het liefst zou ik voor de baby die komt een Cybex wagen kopen. Ik zou dus niet nogmaals voor dubatti gaan als ik een nieuwe zou kopen.

vorige maand
Ik zou hem niet nog een keer nemen. Wij hebben hem nog van onze eerste… maar hij loopt soms aan, heb nu wel gehoord hoe je het kan goed zetten.. maar de bak eronder is ook klein!