24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclub oktober 2025 Geboorteclubs

kramp na hapjes

NLR6M

gisteren

m’n dochtertje is ondertussen bijna 6 maanden, en afgelopen week ben ik voor het eerst begonnen met oefenhapjes. ze vindt alles harstikke lekker, en ik dacht echt dat het een succes was. dit dacht ik, tot ze opeens kramp begon te krijgen. de kramp is ongeveer 5 dagen geleden begonnen, en m’n hart breekt gewoon als ik haar zo zie. ik weet 99% zeker dat het ligt aan de oefenhapjes, want daarvoor had ze nooit last van kramp (ik geef volledig bv). ik ben bang dat ik misschien wat te snel ben gegaan erin, en ben nu aan het overwegen om weer af te bouwen of te stoppen. ik heb me (stom genoeg) niet goed genoeg ingelezen over beginnen met oefenhapjes. ik gaf haar al meteen vrij veel (ongeveer een kwart van een potje), ipv dat ik het ging opbouwen. ik denk dat daarom haar darmpjes er heel heftig op reageren. is het nu verstandig om helemaal te stoppen met hapjes, of om een stapje terug te nemen? ze vindt het wel allemaal harstikke lekker en geniet echt van de hapjes. kan het ook liggen aan de tijd waarop ik hapjes aanbied? soms doe ik dit namelijk 1,5u voor ik de ‘nacht’ in ga met haar.. help a mommy out, want het breekt me echt om haar met zo veel pijn te zien 💔

Geboorteclub oktober 2025

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.