24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub oktober 2025

Slaap is waardeloos

AanstekelijkeDennenappel011536

9 uur geleden

Goedemorgen allemaal, Ik voel even de behoefte om van me af te typen. Mijn zoontje slaapt deze week weer erg waardeloos! Ik weet niet of het door de warmte komt, de overgangsfase van 3 naar 2 dutjes of doordat hij weer verkouden is of iets anders. Normaal gesproken valt hij redelijk gemakkelijk in slaap tegenwoordig, maar nu moet ik weer van alles uit de kast halen en is het strijd. Ook ‘s nachts wordt hij vaak wakker. Vannacht was hij van 3 tot 5 wakker en helemaal overstuur. Slechte periodes van slaap had ik wel verwacht, maar niet dat slecht zich zou afwisselen met bar slecht nog op deze leeftijd. Normaal gesproken komt hij vaak nog voor twee voedingen in de nacht en heeft hij nog geregeld een valse start en wordt vaak vroeg wakker. Het frustrerende is dat hij wel enkele keer heeft laten zien dat hij een langere stretch van 7 uur kan maken, maar dit is maar met een paar dagen gebleven. Aankomende week begin in weer met werken. Ik weet dat het luxe is dat ik zo lang thuis heb kunnen blijven en dat velen van jullie al veel langer werk met slechte nachten combineren. Ik zie het gewoon ff niet meer voor me hoe ik het straks allemaal moet gaan doen:(

Geboorteclub oktober 2025

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.