24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub oktober 2026

Overstappen verloskundige?

Den290468

vorige week

Hoi! Ik zit even in dilemma. Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en inmiddels ook 3x voor een afspraak langs geweest bij de verloskundige. Vanaf het begin merkte ik dat we toch niet helemaal een klik voelen, met onze verloskundige. Misschien dat ik mij aanstel hoor? Maar ik vind het contact best zakelijk en niet persoonlijk. Er is ook tot nu toe weinig gevraagd naar mijn prive leven en dat vind ik best jammer. Naar mijn gevoel komt ze niet heel geïnteresseerd over. Ook belde ik vandaag vanwege een klacht die ik heb, maar ook dat gesprekje vond ik zo kortaf ( ik schrok er best van) en ik heb nog best veel vragen waar ik mee zit en ik had verwacht dat ik ergens zou worden gerustgesteld. Maar ook dat zag ik weinig terug. Nu mijn vraag aan jullie is, wat zou ik doen? Ik heb komende donderdag weer een afspraak en ik dacht misschien dat het goed is om die even af te wachten en op basis van fir interactie kijken of ik ga overstappen? Wat ik eigenlijk niet heel fijn vind, maar ik merk toch dat ik mij niet heel comfortabel voel. Is dit heel gek? Of moet ik misschien in haar schoenen staan? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of ervaringen hebben 🤍

Geboorteclub oktober 2026

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.