316 Reacties

6 maanden geleden

Hier had ik een super mooi gezien , maar wij verwachten net zoals de vorige twee waarschijnlijk terug een prematuurtje , dus hier zal het geen geboorte pakje maar een eerste keer kleertjes pakje worden , en dat wordt dan een boxpakje met die motiefje op met de madeliefjes, maar het wordt voor de moment nog gemaakt dus geen foto van het pakje zelf 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op ZwangerVanIronWurm

Tot nu toe deze, maar kan nog veranderen.
Hier hetzelfde hihi leuk is het pakje he

6 maanden geleden

Reactie op LindaBB19

Hier hetzelfde hihi leuk is het pakje he
Zoooo leuk! Deze heb ik ook.

6 maanden geleden

Reactie op BoBo29

Wat raden jullie aan wat handig is om op te letten bij het eerste pakje? Ee ...
Vooral op comfort letten, zowel voor de baby als voor jezelf. Geen capuchons, geen vieze of ruwe stofjes. Lekker veel stretch, makkelijk te openen bij de luier, en niet te veel hoeven wurmen met armpjes of beentjes. Overslag is ideaal.

6 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Hier had ik een super mooi gezien , maar wij verwachten net zoals de vorige ...
Waar kan je deze bestellen?

6 maanden geleden

Het pakje wat ik voor de eerste gekocht had was veel te groot.. ze moest uiteindelijk (onverwachts) maat 44 aan. Mijn ouders zijn toen eigenlijk haar eerste pakje gaan kopen toen wij nog in het kraamhotel moesten blijven 馃檲 Ik ga dit keer niet speciaal iets kopen, maar zorg dat er in 44/50/56 iets mee naar het ziekenhuis gaat (wat ik al heb) 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Langverwacht

Ik ben 13 september uitgerekend, maar we verwachten een tweeling, dus het z ...
Ah wat leuk! Nou zelf verwacht ik dat augustus nog behoorlijk warm is maar je weet het nooit. En omdat het een tweeling is en ze waarschijnlijk eerder komen zullen ze dan denk ik ook een lager geboorte gewicht hebben. Ik zou iog een romper met korte en lange mouw inpakken, een mutsje, en een pakje naar keuze in zowel maat 44, als maat 50. En dan natuurlijk voor beiden. Je kunt kiezen om een jasje te kopen voor ze, maar als je een fijne voetenzak in je maxicosi hebt dan is dat ook goed. (Zelf vind ik dat prettiger want dat scheelt een laagje aan en uitkleden)

6 maanden geleden

Reactie op Proudmom22x

Waar kan je deze bestellen?
Ook op little one clothing

6 maanden geleden

Reactie op BabyGirl24.

Wat leuk!馃槏馃挋. Ik ben ook in verwachting van me 1e meisje, dus alles is sup ...
Buiten wat er al gezegd is, kun je even bij het ziekenhuis navragen hoe zij het doen. Bijv in het ziekenhuis in Duitsland hadden ze voor de eerste dagen kleertjes voor de baby. Ons kindje heeft dus zn geboortepakje pas na 3 dagen voor het eerst aan gehad 馃槉

6 maanden geleden

Tot nu toe dit rompertje. Alleen nog even broekje enz bij zoeken. Maar voor de zekerheid afgelopen week ook vast een maatje 44 bij de HEMA gehaald. Ik kon zelf vroeger als baby in Baby Bj枚rn kleren en kon eerst geen andere kleertjes aan, mijn vriend is ook niet heel groot. Dus kans is groot op ook een kleinere baby 馃槈

6 maanden geleden

Bedankt voor de tips kan ik zeker iets mee!馃槉 Morgen gaan we de babykamer uitzoeken en dan gelijk op zoek naar haar geboortepakje!馃グ

6 maanden geleden

Reactie op Bommel1997

Tot nu toe dit rompertje. Alleen nog even broekje enz bij zoeken. Maar voor ...
Zo leuk, ik heb hem in een boxpakje馃槏

6 maanden geleden

Reactie op Becky96

Zo leuk, ik heb hem in een boxpakje馃槏
Oh die heb ik toen niet gezien! Maar ga ik dan nog even naar op zoek 馃槉

6 maanden geleden

Geboortepakje voor de kleine man馃挋

6 maanden geleden

Waarschijnlijk deze! Knipoog naar m鈥檔 Franse achtergrond.

6 maanden geleden

Reactie op Haes2024

Waarschijnlijk deze! Knipoog naar m鈥檔 Franse achtergrond.
Heel snoezig!

6 maanden geleden

Geslaagd voor ons meisje馃グ Alleen nog even kijken welk mutsje het wordt馃槏

6 maanden geleden

Reactie op BoBo29

Geslaagd voor ons meisje馃グ Alleen nog even kijken welk mutsje het wordt馃槏
Aaaah waar gekocht??

6 maanden geleden

Reactie op Proudmom22x

Aaaah waar gekocht??
Alles bij de prenatal gehaald馃槉

6 maanden geleden