106 Reacties

één maand geleden

Met hoeveel weken had je de geslachtsecho?

één maand geleden

Reactie op Nadia1995

Met hoeveel weken had je de geslachtsecho?
15 weken

één maand geleden

Herkenbaar bij onze eerste, maar dan andersom. Met 16 weken een meisje, met 20 weken een jongen (en nog steeds).

één maand geleden

Hey! Wat mega verwarrend voor jullie… 🤎 Het geslacht maakt natuurlijk niet uit, maar de situatie is echt een mindfuck. Ik herken je verhaal een beetje. Wij hebben ook een geslachtsecho gehad met 15 weken (inclusief intieme gender reveal) en nu betwijfelt iedereen de uitkomst. Woensdag heb ik een extra echo om deze reden. Het kan dus echt. Wil jij een foto van je geslachtsecho delen? Ben benieuwd!

één maand geleden

Reactie op Neyah

Hey! Wat mega verwarrend voor jullie… 🤎 Het geslacht maakt natuurlijk niet ...
Dit is de echo van vanmiddag

één maand geleden

Reactie op VlietL

Dit is de echo van vanmiddag
Waar zie je precies dat het een meisje is? Hoe zag je het bij je vorige echo dat ze zeiden dat het een jongetje is? Heb je daar ook een echo van?

één maand geleden

Door jouw bericht wil ik nu ook een extra echo laten inplannen, ik twijfel enorm aan de uitkomst die ze mij afgelopen week hebben gegeven..

één maand geleden

Reactie op mmmmmmm02

Waar zie je precies dat het een meisje is? Hoe zag je het bij je vorige ech ...
Ik ben ook benieuwd naar de echo waar ze een jongetje constateerden! Was het de navelstreng?

één maand geleden

Reactie op VlietL

Dit is de echo van vanmiddag
Ah, dat moet inderdaad wel een meisje zijn. 💘 Snap heel goed dat jullie moeten wennen en afscheid moeten nemen van het idee van een jongetje.

één maand geleden

Reactie op Neyah

Ik ben ook benieuwd naar de echo waar ze een jongetje constateerden! Was he ...
Daarover wordt ik terug gebeld, ze was echt overtuigd dat het een jongen was

één maand geleden

Reactie op mmmmmmm02

Door jouw bericht wil ik nu ook een extra echo laten inplannen, ik twijfel ...
Zou inderdaad bellen, ze wilde eerst een echo doen bij 14 weken en wij zeiden liever wat later voor de zekerheid dus bij 15 weken, en nu bij 17+5 zagen ze duidelijk een meisje

één maand geleden

Zou je de echo foto van de uitslag jongen willen delen? Ben wel benieuwd

één maand geleden

Helaas komt dit wel vaker voor en ik kan me heel erg goed voorstellen dat dit even schakelen is. Ik hoop dat jullie nog niet teveel inkopen gedaan hebben. In sommige gevallen kun je met dezelfden wel spullen ruilen of terugbrengen gelukkig. Laat het even landen. Ik hoop dat alles goed is met jou en de kleine meid ivm je spoed echo.

één maand geleden

Reactie op Celiie

Helaas komt dit wel vaker voor en ik kan me heel erg goed voorstellen dat d ...
Dezelfden moest zijn deze reden

één maand geleden

Oh dat is inderdaad echt even schakelen! Wij hebben vandaag ook de geslachtsecho gehad met 15.1, ben dan benieuwd of het ook nog een jongetje is haha.

één maand geleden

Wij hebben 2x pretecho gehad, bij de eerste wilde ze niet en werd het dus niet gezien. VK had wel al vermoedens. Bij de tweede pretecho wilde ze zich weer niet goed laten zien, maar zag de VK merendeel hetzelfde: meisje. Dat mijn partner zei dat hij dacht een jongetje te zien, twijfelde ze omdat ze bij onze eerste ook 2x dacht een meisje en daarna was het toch een jongetje. Vandaag (gister) suikertest gedaan en heeft ze tussen neus en lippen door nog even snel gekeken met een echo en liet ze zich keurig in het zicht zien waardoor het overduidelijk een meisje zou moeten zijn. Dus wij mogen een meisje verwachten. 😁

één maand geleden

Wat naar lijk mij dat, Ik heb het zelf niet mee gemaakt maar heb wel de angst dat het hier ook zomaar kan gebeuren. Vaak zien ze de navelstreng aan voor wat anders. Mijn moeder kreeg mij in 1997 en toen hadden ze gezegd de hele zwangerschap dat ik een jongentje zou zijn tot haar bevalling bleek ik toch een meisje. 😱🙊 Mijn angst is dan ook heel erg groot dat ik nu gehoort heb dat ik een meisje krijg maar later in de zwangerschap misschien wel hoor dat het anders is🙈😳

één maand geleden

Reactie op suus2024suus

Oh dat is inderdaad echt even schakelen! Wij hebben vandaag ook de geslacht ...
Dit ziet er wel zeker weten uit als een jongetje! Twijfel je?

één maand geleden

Reactie op suus2024suus

Oh dat is inderdaad echt even schakelen! Wij hebben vandaag ook de geslacht ...
Haha ja dat ziet er zeker uit als een jongetje! Gefeliciteerd

één maand geleden

Reactie op amanda&menno

Wat naar lijk mij dat, Ik heb het zelf niet mee gemaakt maar heb wel de ang ...
Ja alles is echt meer dan welkom welk geslacht het ook mag zijn , maar het is wel echt even schakelen