51 Reacties

15 dagen geleden

Ja shein wel veel. Maar jurkjes zou je ook kunnen dragen of sportleggings van H&M met leuk oversized shirtje?

15 dagen geleden

Reactie op MandyDraakje

Ja shein wel veel. Maar jurkjes zou je ook kunnen dragen of sportleggings v ...
Jurkjes op mijn werk is niet ideaal. Daarnaast vindt ik een legging op het werk ook niet alles 🙈

15 dagen geleden

Reactie op Manuela93

Jurkjes op mijn werk is niet ideaal. Daarnaast vindt ik een legging op het ...
Haha ja dat snap ik dan zal je toch echt het beste naar de winkels kunnen gaan om broeken te passen, aangezien online lastig in te schatten is. :)

15 dagen geleden

Ja hou op, echt ellende haha. Ik ben zwanger van de derde, maar heb nog helemaal geen zwangere buik. Spijkerbroeken zitten me alleen echt niet meer lekker, maar ik ben nog niet dik genoeg voor zeangerschapskleren😅

15 dagen geleden

Ik vind mezelf kleden nu zo moeilijk.. heb al een buik (tweede zwangerschap), vind veel zwangerschap kleding te oudbollig ofzo qua jurkjes, ik kan geen band over mn buik verdragen van een leuke rok of broek dus het is drama hier haha

15 dagen geleden

De zwangerschapsbroeken van de H&M zitten naar mijn beleving het fijnst 😁

15 dagen geleden

Yab-fashion heeft wel fijne kleding die je ook erna nog kan dragen. Ik vind de zwangerschapsbroeken niet lekker zitten. Dus veel rokken en jurkjes en een joggingpak voor thuis ;)

15 dagen geleden

Jaa hier ook drama! Ik werk vandaag lekker thuis want ik wist even niet wat ik aan moest trekken 😂. Gisteren nieuwe kleren besteld bij de h&m: 2 oversized blousejes, een jurkje en een zwangerschaps tshirt. Bij mij wordt alles ook iedere dag korter en dit leek wel lekker lang.

15 dagen geleden

Ik vind de flared broeken die preggy proof zijn heeeel fijn en leuk te combineren met een simpel blouseje. Ook heb ik een rok van vero moda (volgens mij zwangerschapscollectie) die heel fijn en strech is. Gewone zwangerschapsbroeken vind ik ruk, zit zo laag.

15 dagen geleden

Ja vandaag een wikkeljurk aangetrokken en vanochtend ging het wel maar nu naarmate de dag verstrijkt meerdere keren me jurk moeten bijstellen en daarbij nu echt het idee dat mijn borstel eruit vallen terwijl dat vanochtend niet zo was. Ook heel veel dingen nu pp een stapel wat afgeschreven is ik hou zalando nu in ds garen voor korting zodat ik wat kan kopen ik wil nooit volle mep betalen en daarbij zeer moeilijke maat. Maar sowieso zwangerschap kleding is nooit flateus nooit geweest

15 dagen geleden

Ik herken je crisis enorm. Elke ochtend weer een gezelligheid van jewelste…. Ik werk gelukkig niet veel, maar wat een drama. Shirtjes zijn krop tops, ik kan gewoon geen leuke shirts vinden helaas.. vanmiddag de hele middag wezen struinen in winkels: C&A, H&M, primark, costes, only, zeeman, cotton club, Zara, Sting, prenatal en zelfs ms mode. Het enige waarmee ik ben thuis gekomen zijn simpele shirts van de zeeman en 2 tanktops voor ergens onder van de only. Ik wil niet telkens met een sportlegging aankomen op mijn werk, ik probeer het nog leuk te maken met colbertjes maar het ziet er echt onverzorgd uit. Zwangerschaps jeans heb ik wel, maar alle shirts die ik heb zie je die buikband van de broek alsof doordat het te kort wordt. Ook shirts van m’n vriend aan.. Ik zei vandaag nog: hoe kunnen ze zulke (in mijn ogen) saaie kleding verzinnen voor zwangeren… het is allemaal saai, zonder Franje etc. De enige afwisseling die ik heb gevonden is ribbel of niet 🤣🤣 Afin, ik volg dus graag🫣

15 dagen geleden

Ha dames, hier had ik t zelfde probleem. Maar ik heb deze laatst bij de h&m gekocht en kan er echt eindeloos mee combineren! Geeft me weer veel opties met niet-zwangerschapskleding. Op de legging kunnen wijde tshirts en truien. Op het zwarte jurkje strakkere tops en tshirts die op een normale broek of rok nu te crop-top achtig zijn. Rode jurkje is leuk met spijkerjasje/colbertje. De tshirts zijn gewoon lekkere basics, die fijn zitten. Spijkerbroeken heb ik even opgegeven in deze levensfase 🤪 komt straks wel weer.

15 dagen geleden

Ik vind zwangerschapskleding ook ongeveer het meest seksloze wat er bestaat. Vormloos, oerdegelijk en vreselijke printjes bij vlagen. Vaak is de stof ook nog eens echt slecht/pillerig. (En dat stoort me nog het meest) Qua broeken draag ik alleen nog flareds met een elastieken band, en ik hoop dat ik die nog even aankan. Ik heb er twee van de Costes (koper en lichtbeige) en eentje van de Scapino (zwart). Daarop draag ik een oversized shirt waarvan ik meestal een puntje gedraaid in mn broek stop, of een blousje dat in mn broek kan met een (oversized) colbert erop. Jurkjes kunnen wel prima (die v-hals was toch al niet aan mij besteed) dus ik hoop op goed weer :). Korte broekjes heb ik er ook een paar met elastiek, dus die kunnen ook nog even. Heb ook twee van die ‘pakken’ met een losse broek en shirt in dezelfde print voor erop. Die zitten voorlopig ook nog prima! Zwangerschapsbroeken met band blijf ik hijsen, niet mijn ding. Voelt alsof het weer 2004 is zegmaar…

15 dagen geleden

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1236110002.html Ik ben 20 weken en ben heel blij met de twee broeken van de normale HM afdeling. Ze zijn heel comfortabel en fijn model om te combineren met vanalles. Draag dit graag met een hemdje erover en een crop sweater of blouse. Verder vind ik het zelf ook lastig qua kleding. Heb weinig mama kleding om dezelfde reden. Saaie modellen en truttige printjes.

15 dagen geleden

Ik vind kokerrokken erg fijn zitten en mooi staan! Ik doe er gewoon een croptop of gewoon shirtje op. (Ik vierde koningsspelen op die foto, ben juf😉). En het rechterpak is van Supermom. Daar krijg ik altijd heel veel complimenten in!

15 dagen geleden

Heb van alix the label en yaya heel veel leuke setjes gehaald. Gewoon normale kleding maar met een elastiek in de band

15 dagen geleden

Ik heb via Zalando Lounge veel kleding van only maternity besteld. Vind h&m ook altijd wel leuk. Herken inderdaad wat je zegt dat veel zwangerschapskleding oudbollig is 🙈 Ik draag naar het werk veel blazers met t-shirt/blousjes. Of lange jasjes/vesten. Je hoeft dan alleen het t-shirt zwangerschap proof te kopen en heb je gelijk voor de zomer 😊.

15 dagen geleden

Reactie op chrissie1989

Ha dames, hier had ik t zelfde probleem. Maar ik heb deze laatst bij de h&a ...
Ik heb de bovenste jurk ook, toevallig nu aan, zit heel mooi en is echt niet truttig, geen band, lintje oid..

15 dagen geleden

Ik draag nu veel ‘nette’ wijde pantalons een maat groter, m’n zusje is toevallig veel afgevallen en die had veel broeken over.. ik koop daar wel zwangerschaps basic shirtjes voor, omdat met 22 weken t wel een beetje armoedig wordt anders 😅 en dan met blazer of oversized spijker of panter jasje… je hebt ook veel co-ord setjes, daarvan heb ik er ook 2 gekocht in een maat te groot.. ik dacht; die kan ik erna ook nog even aan en als ik m’n normale kleding weer pas, gaat t op Vinted