9 Reacties

16 dagen geleden

Nou ik ben dus ook 20 weken en was vanaf 17 weken stabiel qua misselijkheid. Maar het is weer terug ik heb zetpillen gekregen reistabletten kwamen er ook gewoon weer uit 馃槉

16 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ben morgen 20 weken maar sinds 2 weken is het weer veel erger, inclusief flauwvallen. Extreem veel hoofdpijn. Vandaag toevallig daarover nog contact gehad met het ziekenhuis (ik ben medisch). Spugen doe ik haast ook weer elke dag.

16 dagen geleden

Ik merk ook weer een toename met 19.5 week. Ook veel hoofdpijn en maagpijn. Vooral vanaf de middag, savonds vroeg slapen helpt wel iets

15 dagen geleden

Ik had dit met mijn eerste zwangerschap ook, incl flauwvallen en sterretjes zien.. bleek dat ik een hoge bloeddruk had, nu een lage

15 dagen geleden

Reactie op Esmaee

Ik had dit met mijn eerste zwangerschap ook, incl flauwvallen en sterretjes ...
Had je toen al vroeg een hoge bloeddruk? En wat hebben ze er bij jou aan gedaan?

15 dagen geleden

Ik gebruik de reistabletten al sinds week 5 van de zwangerschap 2xdd. Ze hebben bij mij echt een positief effect op de misselijkheid en het braken. Ik ben nu nog eens aan het proberen af te bouwen (21 weken). Dit was eerder nog niet gelukt.

15 dagen geleden

Reactie op lytsleafwonderke

Had je toen al vroeg een hoge bloeddruk? En wat hebben ze er bij jou aan ge ...
Ja het was steeds aan de hoge kant, maar ik had ook veel spanning, ik moest wekelijks langskomen om bloeddruk te meten.. pas rond 34 weken werd het zorgelijk en werd ik medisch. Uiteindelijk ben ik met 39 weken ingeleid omdat ze zwangerschapsvergiftiging vermoeden.. dus ik heb geen medicatie oid gehad..

15 dagen geleden

Reactie op Esmaee

Ja het was steeds aan de hoge kant, maar ik had ook veel spanning, ik moest ...
Mag ik vragen hoe hoog je bloeddruk was en bij welke termijn(en)? En je hebt geen medicatie gehad, steeg je bloeddruk dan niet verder naarmate je verder in de zwangerschap kwam? Dat is een beetje mijn angst nu bij mij ook een hoge bloeddruk is geconstateerd

14 dagen geleden

Reactie op lytsleafwonderke

Mag ik vragen hoe hoog je bloeddruk was en bij welke termijn(en)? En je heb ...
Hi! Ik durf het niet meer exact te zeggen.. het verschilde bij mij ook nogal. Ik weet niet meer helemaal precies hoe het zit, maar volgens mij moet je 3 keer kort achter elkaar een hoge bloeddruk hebben, voordat je die diagnose krijgt. Ik heb ook vaak een uur tussen metingen door rustig moeten wachten met een theetje om te kijken of het dan zou zakken.. volgens mij hoeft het niet zo te zijn dat het altijd stijgt..