2 Reacties

één maand geleden

Hoi, Ik heb sinds 14e week last van onderliggende pijn in mijn buik waardoor ik niet kon lopen liggen zitten of staan. Af en toe lichtjes bloedverlies. Veel onderzoeken gehad in het ziekenhuis, maar niks konden vinden. Placenta ligt zover ik weet niet laag maar bij de laatste echo konden ze de metingen niet goed doen omdat er iets blokkeerde. Dit kon een cyste zijn of een vleesboom. Ze zeggen dat het geen kwaad kan. Volgende week een extra 20 weken echo onderzoek om erachter te komen wat het is. Het is zeker geen pretje in zo een situatie te zitten. Dit is mijn 2e zwangerschap en dit niet eerder meegemaakt. Succes! Zolang ook niks met de baby hoef je je niet druk te maken.

één maand geleden

Bij de eerste zwangerschap was er een zwarte vlek naast me baarmoeder/placenta te zien. Dat bleken bloedstolsels te zijn. Die hele zwangerschap heb ik bloedverlies gehad tot stolsel net zo groot als tennisballen wat er uit vielen.. Er is gelukkig een gezond kindje uitkomen. Alle gynaecologen konden mij niet vertellen hoe het kon en waar het vandaan kwam 🤷🏼‍♀️ Die spanning blijft de hele zwangerschap ben ik bang maar zolang je kindje het goed doet moet jeje daar aanvast houden 🤍